سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : طول شبکه جمع آوری فاضلاب خوی ۴۸ درصد افزایش یافته است .
کد خبر: ۸۸۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 26 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: طول شبکه جمع اوری فاضلاب در خوی طی هفت سال فعالیت رشد چشمگیری داشته ‌است و از ۲۳۰ کیلومتر به ۳۴۲ کیلومتر افزایش یافته است.
سلطانی جمعيت تحت پوشش تاسيسات فاضلاب شهري در شهرستان خوی را ۱۳۷ هزار و ۷۹۶ نفر معادل ۶۶ درصد كل جمعيت شهر خوی اعلام کرد و گفت : تعداد مشتركان فاضلاب ۴۲۷۲۲ فقره است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود : سال ۹۲ تعداد مشترکان فاضلاب در این شهر ۳۰ هزار و ۲۰۵ مشترک بود که این تعداد با ۴۱ درصد افزایش به ۱۳۷ هزار و ۷۹۶ مشترک افزایش یافته ‌است.

وی همچنین به افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود : مدول سوم نیز در آستانه بهره برداری است.
سلطانی در ادامه به افزایش ۲۷ درصدی تعداد مشترکین آب در همین مدت اشاره کرد و گفت : تعدا مشترکین آب از ۶۹ هزار ۲۴۷ فقره در سال ۹۳ به ۸۷ هزار ۹۰۳ فقره در بحال رسیده است .

رئیس هیئت مدیره شرکت مجموعه کارهای انجام شده در بخشهای آب و فاضلاب در را درخشان ارزیابی کرد و گفت : با توجه به حجم کارهای انجام شده در طول این مدت صنعت آب و فاضلاب در این دوره ، دوران طلائی را پشت سر گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار