معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: ۱۲گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های مختلف برق بدون اعمال خاموشی در این استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 27 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس محمدمرادی افزود: کاهش یا حذف قطعی برق رویکرد سرویس خط گرم است که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق دار را شامل می شود.
وی یادآورشد: با انجام دو مانور تعمیرات خط گرم با هدف استفاده بهینه از ظرفیت گروه های موجود استان در شهرستان های فراهان و محلات، ۱۰۵ مگاوات ساعت از انرژی توزیع نشده در ۳روز کاری جلوگیری به عمل آمده است.
مهندس مرادی ،تعویض ۲۶۹۳دستگاه انواع برقگیر و کات اوت فیوز ،اصلاح ۱۹۲۱۴جمپر،تعویض ۸۸۷۵انواع مقره ،نصب و برکناری ۴۰۰پایه را از مهمترین فعالیت انجام شده در حوزه تعمیرات توسط گروه های خط گرم طی سه ماه نخست سال جاری اعلام کرد.
وی ادامه داد : همچنین در سال جاری باپایش ۲۰فیدر در کل استان توسط دوربین کرونا و شناسایی ۴۴۵ عیب عایقی توسط این تجهیز که با شناسایی و رفع به موقع این عیوب حدود ۱.۵ مگاوات ساعت از هدر رفت انرژی توزیع نشده جلوگیری شده است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان مرکزی ،تعمیر ۵۰دستگاه ترانسفوماتور و تعمیر ۱دستگاه سکسیونر و یک دستگاه ریکلوزر،تعمیر۹۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی ،تعمیر ۲۰۰کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی ،تعمیر۲۶۵پست هوایی و زمینی،تعمیر ۱۶هزار و۷۵۰ پایه روشنایی معابر را از دیگر فعالیت های انجام شده در سال جاری برشمرد.
وی طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز مدیریت بحران از قبیل، برج نوری سیار با استفاده از بازسازی جرثقیل اسقاط به منظور صرفه جویی اقتصادی وخریداری ۱۱ دستگاه موتور برق ۷ کیلووات و توزیع آن در مدیریت توزیع برق شهرستان ها به منظور تأمین برق اضطراری را از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار