مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امدادگران این جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع به ۱۰۴حادثه و سوانح جاده ای، غیر جاده ای و طبیعی امداد رسانی کرده اند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 29 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت : این حوادث شامل ۴۵ مورد حادثه جاده ای، ۳۲ مورد کوهستان، ۱۲ مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، هفت مورد خدمات حضوری، سه مورد صنعتی و کارگاهی، دو مورد حادثه غرق شدگی، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه شهری و یک مورد زلزله بوده است.

وی ادامه داد: در این حوادث که در مناطق مختلف شهری و روستایی استان رخ داده در مجموع ۱۴۱ مصدوم توسط نیروهای این جمعیت خدمات امدادی دریافت کرده اند.

وی با ذکر اینکه از این شمار بیشترین مصدومان به تعداد ۱۰۹ نفر مربوط به حوادث جاده ای است، افزود: همچنین ۱۷ نفر در حوادث کوهستان، چهار نفر در حوادث آتش سوزی جنگل ها و مراتع، هفت نفر در خدمات حضوری و سه نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی دچار مصدومیت شدند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ، در این حوادث ۳۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر نیز به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

وی ادامه داد: در فعالیت های امدادی سال جاری ۱۲۱ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۴۱۸ نفر نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

علی اکبری یادآور شد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار