سئول شورای جهادگران استان کرمانشاه بر لزوم تصویب قانون شناسنامه دار کردن شهدای جهادی توسط نمایندگان مجلس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،علی سیدحسینی‌تنها به تشریح فعالیت مجمع جهادگران پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت مجمع جهادگران، سیاست گذاری، هم افزایی، تدوین برنامه‌های راهبردی جهت تسهیل در کارهای جهادی و همچنین استفاده از توانمندی‌ها و تجارب یکدیگر و شناسایی دقیق مناطق محروم است.

مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه افزود: این مجمع در استان همزمان با شروع بیماری کرونا خدمات شایسته ای از جمله ضدعفونی معابر عمومی، بیمارستانها، درمانگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت و … ارائه کرد.

وی ادامه داد: همچنین گروه‌های جهادی به تولید ماسک، شیلد، دستکش مشغول شدند و با توزیع بسته‌های بهداشتی به مردم به خصوص در مناطق محروم خدمت رسانی کردند.

 

حسینی تنها از برگزاری کنگره ملی شهدای جهادگر در ۱۰ مرداد امسال خبر داد و گفت: این کنگره همزمان با سالروز جلسه مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان و پیام ۹ ماده‌ای حضرت آقا به گروه‌های جهادی در تهران برگزار خواهد شد.

وی ایجاد ارتباط بین گروه‌های جهادی را از جمله ویژگی‌های مجمع جهادگران دانست و تصریح کرد: مجمع جهادگران در مواقع بحرانی (زلزله و سیل) قطعاً اثرگذاری مفیدی دارند و فعالیت آنها همواره توانسته است در ایجاد هماهنگی لازم بین گروه‌های جهادی مؤثر واقع شود.

مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه گفت: بدون شک در بحران‌ها اگر جهادگران نبودن دولت به تنهایی نمی‌توانست این همه خدمات و هموطنان ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: از شروع فعالیت گروه‌های جهادی در کشور با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران در تمام بحران‌ها به صورت فی سبیل الله تاکنون ۳۵ نفر از عزیزان در این راه جان خود را از دست داده‌اند که متأسفانه تا به حال هیچ گونه حمایت قانونی و حقوقی از آنها نشده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از این ۳۵ نفر "علیرضا عبدالهی کبابی" از هم استانی‌های ما است که در زلزله ورزقان در حین انجام مأموریت جان خود را از دست داد.

حسینی تنها بیان داشت: بر این اساس توقع داریم مجلس انقلابی جدید، شناسنامه دار شدن شهدای جهادی را به قانون تبدیل کند تا هموطنان بدانند همچنان که رزمندگان اسلام در زمان جبهه و جنگ تا آخرین نفس در برابر استکبار جهانی ایستادند و از ایران اسلامی و هموطنان دفاع کردند جهادگران نیز تا آخرین نفس ادامه دهنده راه امام، شهدا و لبیک گو به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حل مشکلات در ایران اسلامی و دنیای اسلام لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار