کد خبر: ۸۸۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 31 July 2020

 

تابناک/رامین گیلانشاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید این میزان گندم از گندمکاران گیلان از آغاز خرید تضمینی این محصول توسط تعاون روستایی استان از نیمه خرداد ماه تا پایان تیرماه گذشته توسط اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان رودبار انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بازرگانی و نظارت سازمان جهادکشاورزی گیلان انجام می شود، اظهار داشت: در سال جاری ۲ اتحادیه تعاونیهای روستایی شهرستانهای رودبار و سیاهکل به عنوان مباشر خرید تضمینی گندم را را برعهده دارند.

گیلانشاهی خاطر نشان کرد: مرکز خرید سیاهکل از یازدهم مرداد ماه جاری به طور رسمی خرید تضمینی گندم را از گندمکاران آغاز می کند و تا پایان زمان برداشت محصول گندم در منطقه یاد شده، روزهای شنبه و سه شنبه با حضور نمایندگان اداره کل غله استان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان حوزه سیاهکل ادامه خواهد داشت.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان بیان داشت: قیمت پایه مصوب سال جاری برای خرید تضمینی هر کیلو گندم معمولی ۲۵ هزار ریال تعیین شده است.

۱۳ هزار و ۳۴ هکتار از اراضی کشاورزی گیلان زیر کشت گندم قرار دارد و پیش بینی می شود که امسال ۲۱ هزار تن گندم در این استان تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار