آمار تا 9 مرداد،
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی: تا نهم مرداد ماه، 453 مورد بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی بستری شده است.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 31 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر آقازاده گفت: از این 453 نفر 200 نفر بصورت قطع مبتلا به بیماری کرونا هستند و 253 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

آقازاده از کاهش بیماران تحت مراقبت های ویژه خبر داد و گفت: 127 بیمار در آی سی یو‌ های بیمارستان های استان بستری و 35 بیمار نیز زیر دستگاه تنفس مصنوعی یا همان ونتیلاتور هستند.

او گفت: در شبانه روز گذشته 94 نفر در آذربایجان غربی با علائم کرونا بستری شده اند 19 مورد در ارومیه و 16 مورد در خوی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از درگذشت 8 بیمار کرونایی در نهم مرداد خبر داد و گفت: تعداد بیماران کرونایی آذربایجان غربی که جان خود را از دست داده اند در مجموع به 752 نفر رسیده است.

او وضعیت استان را وضعیت هشدار عنوان کرد و از تأثیر مثبت اعمال محدودیت های کرونایی بر کنترل شیوع کرونا خبر داد و مردم را به خود مراقبتی و استفاده از ماسک دعوت کرد. 
 
سه نکته مهم رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک سه تو صیه مهم کارشناسان است. 
او همچنین از ذبح غیربهداشتی قربانی در عید قربان هم گلایه کرد و گفت: همه باید مطیع مصوبات ستاد ملی کرونای کشور باشیم تا بتوانیم زنجیره شیوع کرونا را بشکنیم و آسیب این بیماری را کاهش دهیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار