سرپرست کشتارگاه قم:
سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم گفت: جمع کمک‌های مومنانه و مردمی برای ذبح دام در روز عید قربان امسال ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رسید که باید از مردم برای این همت مومنانه قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 02 August 2020

به گزارش تابناک قم، وحید وزیری راد اظهار داشت: در عید قربان هزار و ۸۰۳ راس گوسفند و ۳۰ راس گوساله ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح شرعی شد.

وزیری‌راد با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود ۱۰ ایستگاه عرضه و چهار ایستگاه ذبح دام در سطح شهر ایجاد شود، یادآور شد: با مصوبه استانداری قم این ایستگاه‌ها جمع‌آوری شده و کار ذبح در کشتارگاه شهرداری قم متمرکز شد.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری از ساعت ۵ روز عید قربان تا ۱۵ به شهروندان ارائه خدمت داشته است، گفت: با ارائه ماسک و مواد ضد عفونی کننده و برنامه‌ریزی برای تجمع حداقلی تلاش کردیم بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرپرست کشتارگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه تجربه عید قربان امسال تجربه موفقی در تجمیع کشتارها بود، افزود: با توجه به حجم نذورات مردم، مراجعه برای ذبح دام در طول دهه ولایت ادامه خواهد داشت.

طرح مدیریت مصرف برق در جایگاه های سوخت قم اجرا می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: طرح مدیریت مصرف برق در جایگاه‌های ۱۰ گانه تحت پوشش سازمان میادین قم در ساعت های اوج مصرف به اجرا گذاشته می شود.

علیرضا مظفری با اشاره به مصرف بهینه انرژی در زمان اوج مصرف، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت سازمان میادین شهرداری قم با عملی کردن راهکارهای مناسب از جمله مدیریت مصرف در ساعت هایی از شبانه روز که دارای بیشترین مصرف است، در راستای کاهش مصرف انرژی تلاش می‌کنند.

مظفری ماهیت خدمات این مراکز را شبانه‌روزی توصیف کرد و افزود: یکی از بهترین راهکارهای عملیاتی قابل اجرا در این مراکز، مدیریت مصرف برق است که طبق برنامه زمان‌بندی اجرا می‌شود و بر این اساس تا اطلاع ثانوی فعالیت جایگاه‌های جمهوری، ۷۲ تن، بهشت معصومه(س) و شیخ‌آباد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و جایگاه‌های شیرازی واقع در انتهای بلوار انصارالحسین، جایگاه نوقطار، جایگاه حاجی‌زاده، جایگاه ترمینال، جایگاه ولیعصر واقع در میدان ولیعصر و جایگاه علوی واقع در مجاورت بوستان علوی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ متوقف می‌شود.

وی مصرف بهینه برق در ساعات اوج مصرف را بسیار با ارزش دانست و اظهار داشت: در ساعات اوج مصرف که بار مصرفی شبکه برق به حداکثر مقدار خود می‌رسد، مشترکان با ایجاد تغییرهای ساده در چگونگی مصرف برق می‌توانند به بهینه‌سازی و کاهش مصرف برق کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار