حجت‌اله جهانیان با بیان اینکه این حرکت با شعار «اهدای خون اهدای زندگی» و «ماسک زدن را به یک فرهنگ تبدیل کنیم» آغاز شده است گفت: این ورزشکار با عبور از شهر‌های مسیر این دو مهم را برای مردم یاداوری می‌کند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 02 August 2020
مسئول هیات ورزش‌های همگانی نهاوند گفت: دوچرخه‌سوار نهاوندی با هدف انتقال پیام اهدای خون مسیر نهاوند تا مشهد را رکاب می‌زند.

به گزارش فارس، جهانیان اظهار کرد: مهدی یعقوبی دو چرخه سوار نهاوندی با هدف انتقال پیام اهدای خون مسیر دوچرخه‌سواری را همزمان با عید سعید قربان از حرم امامزاده محمد (ع) نهاوند به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این حرکت با شعار «اهدای خون اهدای زندگی» و «ماسک زدن را به یک فرهنگ تبدیل کنیم» آغاز شده است گفت: این ورزشکار با عبور از شهر‌های مسیر این دو مهم را برای مردم یاداوری می‌کند.

مسئول هیات ورزش‌های همگانی شهرستان نهاوند افزود: با توجه به پیش بینی صورت گرفته قرار است مسیر ۲۵۰۰ کیلومتری رفت و برگشت نهاوند به مشهد مدت ۱۲ شبانه‌روز طی شود.

وی افزود: تمام مخارج این رفت و برگشت با هزینه شخصی انجام می‌شود که البته امیدواریم که هنگام برگشت از این سفر مسئولان حمایت لازم را از این دوچرخه‌سوار داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار