سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت:به منظورحفظ سلامت عمومی شهروندان، خودرو رانندگانی که در زمان سفر های درون شهری از ماسک استفاده نکنند توقیف خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 03 August 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا بر لزوم استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی و بخشنامه صادره از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور ،مسافران و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی خاطر نشان کرد :در اجرا و رعایت این دستورالعمل به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه همکاری لازم از سوی  همه شهروندان و رانندگان الزامی است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه افزود:تمامی مسافرین و رانندگان باید بارعایت پروتکل بهداشتی مانع از شیوع ویروس شوند.

سلیمانی در ادامه با اشاره به انتقال سند اتوبوس‌های بخش خصوصی پس از پایان تعهد ۱۰ ساله تصریح  کرد:سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه،پس از پایان تعهد ۱۰ ساله فعالیت سند اتوبوس‌ها را به نام شرکت‌های بخش خصوصی انتقال می‌دهد.

وی ابراز داشت:این سازمان آمادگی دارد اگر اسناد مالک کامل باشد، پس از طی فرایند قانونی انتقال سند اتوبوس به شرکت های خصوصی پس از تعهد ۱۰ ساله آن را انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه در پایان گفت: شرکت‌های خصوصی تحت قرارداد با سازمان حمل ونقل مسافر هستند و ما پس از آن‌که تعهد ۱۰ ساله راننده تکمیل می‌شود اتوبوس را به نام شرکت انتقال می‌دهیم و آن‌ها با قراردادی که بین خود و راننده منعقد کردند انتقال سند را انجام می‌دهد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار