کد خبر: ۸۸۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 04 August 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور شامگاه دوشنبه در نشست خبری آخرین روز از ایفای مسئولیت در جایگاه ریاست سومین سال شورای رشت در جمع خبرنگاران در صحن شورا افزود: به شهردار رشت نصیحت می کنم که در دامن مسایل سیاسی و حاشیه نیافتد.

وی با بیان اینکه ناصر حاج محمدی شهردار رشت باید بداند که شورا و اعضای شورای این کلانشهر مافوق او هستند، اظهار داشت: شهردار باید سلسله مراتب را رعایت کند، او احساسی رفتار می کند و باید این رویه را کنار بگذارد، اینجا رشت است پست مدیریت شهرداری این شهر پرافتخارترین رزومه هر کسی نیست.

حاجی پور با اشاره به مصاحبه ها و انتشار عکس های معنی دار از سوی شهردار رشت خاطر نشان کرد: از حق شخصی خود می گذرم اما از حق مردم و شهرم تحت هیچ شرایطی نمی گذرم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تاکسیرانان در شت باید پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند، اضافه کرد: افزایش قیمت تاکسی ها تا ۲۰ درصد مجاز است، نرخ تاکسی ها نیز باید توسط تاکسیرانان در خودرو درج شود.

وی با تشریح اقدامات شورا و شهرداری در اجرای پروژه ها در کلانشهر رشت بیان داشت: پنج پروژه را با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به امضاء رسانده ایم که شامل روگذر میدان هفت آذر “نیروی دریایی”، روگذر یا زیرگذر میدان مصلی، زیرگذر میدان شهرداری رشت “ارتباط شرق به غرب و شمال به جنوب”، روگذر میدان ولیعصر (عج) و ساماندهی ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود می شود.

حاجی پور در ادامه اتصال شرق به غرب رشت با عنوان پروژه G۵ را از دیگر پروژه های شهری عنوان و خاطر نشان کرد: این پروژه در سه فاز شامل از کارخانه کاله “بیجارپس” تا هلال احمر، فاز دو از هلال احمر به تخته پل و فاز سه از تخته پل تا احمدگوراب اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل ساخت و ساز زمین های نسقی در کلانشهر رشت نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است، اظهار داشت: برای زمین های نسقی دارای آب، برق و گاز از سال ۷۰ پروانه صادر می شود که این کار اجرایی شده اما در ارتباط با زمین هایی که آب، برق و گاز ندارند در این مورد جلسات مختلفی با حضور استاندار و دستگاه های ذیربط برگزار و پیشنهاداتی ارائه شده که در مرحله نهایی است.

کلانشهر رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار