رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت؛ جنبشی که در دستگاه قضا در موضوع مبارزه با فساد شکل گرفته، حرکتی ارزشی است .
کد خبر: ۸۸۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 04 August 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت؛آقای گروسی در یکصد و یازدهمین جلسه شورای قضائی آذربایجان غربی که به میزبانی سازمان قضائی نیروهای مسلح استان برگزار شد افزود؛ انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد و تبعیض ریشه دارد و چون ذات انقلاب اسلامی فساد پذیر نیست، بنابراین مبارزه با این پدیده شوم نتیجه بخش خواهد بود و دستگاه قضا در راه مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی ندارد.


وی تصریح کرد؛ دادگستری آذربایجان غربی هرجا رخنه ای از فساد وجود داشته باشد ورود خواهد کرد و در این بین سازمان بازرسی استان به عنوان دستگاه نظارتی وظیفه سنگینی بر عهده دارد و همه باید برای کمک به این دستگاه در کشف و مبارزه با مصادیق فساد کمک کنیم.


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با تشکرازصدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در انعکاس دستاوردهای دستگاه قضا، انسجام در اطلاع رسانی مسائل این حوزه را لازم و ضروری دانست و از تمام رسانه های فعال در آذربایجان غربی خواست به عنوان پل واسط میان مردم و دادگستری حضور فعال تری داشته باشند.


در این جلسه معاونین رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مدیران دستگاه های عضو شورای قضائی استان در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری خود مطالبی بیان کردند.


آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر یا حد نگار و بررسی صدور اسناد تک برگی مالکیت برای زمین های منابع طبیعی، بررسی امکانات و تجهیزات پزشکی قانونی استان و نحوه تامین اعتبار مورد نیاز این حوزه، بررسی آخرین وضعیت زندان ها، شوراهای حل اختلاف و مقوله موسسات داوری، ارائه آخرین گزارش بازرسی استان در موضوعات مختلف و بررسی ئمسائل مطرح در سازمان قضائی نیروهای مسلح از مهمترین محورهای مورد بحث در این جلسه بود.


در پایان این جلسه نیز مرحله دوم ساختمان اداری سازمان قضائی نیروهای مسلح استان به بهره برداری رسید.


برای ساخت این مجموعه شامل دادسرا و دادگاه های نظامی در دو مرحله یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.
مرحله نخست این مجموعه بهمن پارسال افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار