ارجمند گفت: تعداد کل مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در این ۲ شهرستان تا به امروز به ۲هزار و ۳۵۱ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 07 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: تعداد کل مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در این ۲ شهرستان تا به امروز به ۲هزار و ۳۵۱ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد كل نمونه های گرفته شده تا امروز هفت هزار و ۸۱۵ مورد بوده است، افزود: تا به امروز ۲ هزار و ۲۰بيمار بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است.

 

وی تعداد كل مبتلايان در قرنطينه را ۳۳۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد كل بیماران بستری مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم۴۷ نفر بوده که از این تعداد، ۳۶ بیمار در بخش های عمومی و ۱۱ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند تعداد بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی بیمارستان جهرم را ۳۱ نفر دانست و گفت: تعداد بيماران مثبت قطعی بستری در بخش آی سی یو ۱۰ نفر و تعداد بیماران مثبتی که به وسیله دستگاه تنفس می کنند نیز ۱۰نفر گزارش شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه هفت بیمار در ۲۴ساعت گذشته از بیمارستان ترخیص شده اند، تصریح کرد: همچنین تعداد کل جانباختگان تا امروز ۴۷ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در این شرایط خاص شاید مهمترین و تنهاترین ابزار ما برای پیشگیری از این بیماری، اعلام همین هشدارها است، خاطرنشان کرد: باز هم اعلام می کنیم اگر رعایت نکنیم، اگر خسته شویم و جدی نگیریم، آمار بستری ها و خدای نکرده فوتی ها هر روز با افزایش روبه رو می شود.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد بین ۳۰ تا ۴۰درصد مردم جهرم از ماسک استفاده نمی کنند که این کار باعث می شود که آن دسته از کسانی که رعایت می کنند نیز در معرض خطر قرار گیرند، گفت: در این شرایط عدم رعایت نکات بهداشتی، تضییع حقوق دیگر شهروندان به حساب می آید.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار