مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از آغاز سال ۱۳۹۹ تا کنون علاوه بر اقداماتی جهت مبارزه با ویروس کووید-۱۹، عملکرد متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته را داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 07 August 2020

دکتر هوشنگ فولادی ،مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان در نشستی با خبرنگار تابناک در سنندج ، با اشاره به اقدمات این ارگان در خصوص مبارزه با کرونا بیان کرد :درمان تامین اجتماعی استان کردستان از ابتدا شیوع انفجاری ویروس کرونا در استان به پای کار آمد وبه کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافت همچنین در ابتدا سال تا خرداد ماه از انجام عمل های غیر ضروری و سرپایی خودداری کرده اند تا روند کمک به مبارزه با کرونا را افزایش دهیم .
فولادی افزود : در ابتدا شیوع کرونا در سقز و بالا بودن آمار کرونا در این شهرستان ما بیمارستان خود را در کنار حوزه سلامت استان به عنوان یک مرکز جهت درمان بیماران کرونایی سقزی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده ایم و همکاران ما تا اواسط خرداد ماه به بهبود حال بیماران کرونایی پرداختند.
فولادی با اشاره به جابجایی اولویت ها مدیریت درمان کردستان با شیوع کرونا عنوان کرد : بودجه ای که سال های گذشته اولویت بندی و برنامه ریزی شده بود را به تهیه و تجهیز وسایل حفاظت شخصی برای پرسنل و بیماران و همچنین تهیه ملزومات برای مقابله با شیوع بیماری به کار گرفته شد.
مدیر تامین درمان استان گفت:متاسفانه به دلیل بیماری کرونا طرح ها و پروژه های عمرانی کاهش یافت و به دستور ستاد مقابله با کرونا ویروس خدمات تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان به صورت غیر حضوری در آمد .
فولادی بیان کرد:از ابتدای سه ماه دوم سال 99 ضریب عملکرد مدیریت درمان در حوزه رسیدگی به بیماران سرپایی وبستری شده افزایش چشمگیری داشته است ، پروژه های در دست اقدام مدیریت درمان از جمله بیمارستان سقز وپروژه های دیگر امید واریم در ادامه سال یا تا پایان سال به بهره برداری برسد.در حوزه بازسازی و تعمیرات ساختمان قبلی تامین اجتماعی و استقرار تامین درمان استان در این ساختمان ،افزایش ارایه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان از جمله اقدامات تامین درمان استان کردستان می باشد.
فولادی در ادامه افزود :هدف تامین اجتماعی و همچنین تامین درمان استان رسیدگی به نیاز های مراجعه کنندگان و بیمه شدگان است ؛هدف گذاری بلند مدت این سازمان ارایه خدمات و پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.مدیریت تامین درمان از 16 خرداد به بعد تمام نیروی خود را برای رسیدگی به استعلاجی ها بکار گرفته است.
در آخردکتر هوشنگ فولادی بیان : مدیریت درمان پا به پای سایر سازمان ها برای جلوگیری و مهار بیماری کرونا حاضر به خدمت رسانی است وهمچنین تلاش خود را برای رسیدگی به مشکل بیمه شدگان و مراجعه کنندگان را در این ایام انجام خواهیم داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار