کد خبر: ۸۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 09 August 2020

نقش موثر رسانه‌ها در تامین امنیت جامعه

ایسنا/گیلان سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: تامین امنیت و آرامش از اهداف نیروی انتظامی است که در این راستا رسانه‌ها هم با انعکاس و انتشار اخبار نقش محوری در تامین امنیت جامعه دارند.

سرهنگ محمدپور امروز با تقدیر از خبرگزاری ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران با آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شناسایی ضعف‌ها دارند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مشارکت در تامین امنیت وظایف همگان است، افزود: تامین امنیت و آرامش از اهداف نیروی انتظامی است که در این راستا رسانه‌ها هم با انعکاس و انتشار اخبار نقش محوری در تامین امنیت جامعه دارند لذا تعامل مجموعه پلیس با رسانه‌ها موجب می‌شود مردم به خوبی احساس امنیت را درک کنند و شاهد ارتقای امنیت در جامعه باشیم.

مامورین عملیاتی گیلان به دوربین البسه مجهر هستند

وی با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فرماندهی انتظامی استان است، افزود: این سامانه با حفظ امانتداری درخواست‌های مردمی، به عنوان یکی از رده‌های نظارتی نیروی انتظامی، خدمات مضاعف خود را برای خدمتگزاری به مردم در چهار حوزه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تشویق دسته بندی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

سرهنگ محمدپور هوشمندسازی پلیس را یکی از اولویت‌های ناجا دانست و بیان کرد: یکی از اهداف این طرح تسریع و تسهیل خدمات‌رسانی به مردم بوده که در کاهش تخلفات ترافیکی و تصادفات دارد، علاوه‌بر این در راستای اجرای هوشمندسازی در مرحله اول مامورین عملیاتی گیلان به دوربین البسه مجهز شده‌اند که اثرات خوبی در کاهش تنش بین مردم و مامورین داشته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار