هفدهمین دوره پیکارهای هندبال جوانان پسر آسیا که قرار بود مهرماه ۹۹ به میزبانی شیراز برگزار شود، برای دومین بار به تعویق افتاد.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این مسابقات ابتد قرار بود ۲۰ تا ۳۱ تیرماه ۹۹ در شیراز برگزار شودکه به ۱۳ تا ۲۳ مهرماه ۹۹ موکول شد که هم اینک نیز به تعویق افتاد.

رئیس هیات هندبال استان فارس اعلام کرد: طبق تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا، به دلیل شیوع بیماری کرونا تمام مسابقات هندبال در آسیا به تعویق افتاده است.

رضا غلامشاهی ادامه داد: مسابقات هندبال جوانان پسر آسیا قرار بود از ۱۳ لغایت ۲۳ مهر ماه ۹۹ در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهرک صدرا برگزار شود اما این رقابت به اسفند ماه ۹۹ ( مارس ۲۰۲۱) موکول شد.

او با بیان اینکه اگر رقابت های هندبال جوانان آسیا هم در مهر ماه برگزار می شد، آمادگی میزبانی داشتیم ،افزود : تمام تمهیدات برای بر گزاری این رقابت ها در مهرماه فراهم شده بود و مشکلی از بابت سالن و دیگر مسایل برگزاری مسابقات آسیایی نداشتیم.

فرصت طلایی برای اتمام سالن ۶ هزار نفره شیراز

غلامشاهی ادامه داد: هم اینک که این رقابت ها به تعویق افتاده و با توجه به بودجه ای که برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره حسینی الهاشمی شیراز در نظر گرفته شده، بهترین فرصت است تا با تکمیل آن این رقابت ها در اسفند ماه ۹۹ در این سالن برگزار شود، اگر چه سالن دانشگاه آزاد صدرا نیز مورد تایید کنفدراسیون هندبال آسیا قرارگرفته است.

رییس هیات هندبال فارس در مورد جام باشگاههای آسیا هم گفت: تیم هندبال مردان شهید شاملی کازرون نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیاست که این رقابت ها هم قرار است اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در شهر جده عربستان برگزار شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار