جلیل سلطانی در گفتگو با تابناک:
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: پلیس امنیت اقتصادی بطور مستقل و تخصصی در حیطه جرائم اقتصادی، رصد قاچاقچیان در سطح استان و شهرستان ومبارزه‌با قاچاق و جمع آوری قاچاقچیان عمده وسازمان یافته کالا، فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 19 August 2020

فعالیت پلیس امنیت اقتصادی بطور مستقل و تخصصی در حیطه جرائم اقتصادی و رصد قاچاقچیان استان کرمانشاه

جلیل سلطانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:این اداره بطور تخصصی در راستای پیشگیری از وقوع جرائم اقتصادی در استان و شهرستانهای دیگر فعالیت می کند.

این مسئول همچنین تصریح کرد:پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه سال گذشته در ۹۸/۹/۲۷ از زیر مجموعه پلیس آگاهی جدا شده و اکنون بطور مستقل و تخصصی در حیطه جرائم اقتصادی بطور شبانه روزی ضمن رصد قاچاقچیان در سطح استان و شهرستان در امر مبارزه با قاچاق و جمع آوری قاچاقچیان عمده وسازمان یافته کالا، فعالیت دارند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در همین راستا اداره ای به نام مبارزه با جرائم اقتصادی در حال فعالیت میباشد که رسیدگی به جرائم متنوعجزوء حوزه فعالیت آن می باشد. از جمله قاچاق کالا ، اختلاس ،زمین خواری، وپول شویی
که البته‌رسیدگی به قاچاق کالا در سالهای قبل در حیطه ی وظیفه ی پلیس آگاهی بود که اکنون پلیس امنیت اقتصادی آنرا را عهده دار شدند.

سلطانی همچنین بیان کردند :با توجه به اینکه امنیت اقتصادی یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئوالان استان میباشد لذا از دوستان و همشهریان تقاضا مندیم در بحث احتکار کالا های اساسی و کالاهای سلامت محور هرگونه خبر و اطلاعاتی را که دارند به این اداره منعکس کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار