مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: در طول پنج ماه گذشته بیش از ۶۶ پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز و جریمه ۶۴ میلیارد ریالی در استان مختومه شده است که بیانگر هتمام مجموعه دستگاه‌های متولی در استان برای برخورد با گرانفروشی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 20 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام، علیرضا لطفی علی‌آبادی گفت: عامه مردم انتظار برخورد با گرانفروشی و احتکار کالا را از تعزیرات حکومتی دارند که در این راستا هیچ خط قرمزی برای برخورد قانونی وجود ندارد و با تمام وجود با گرانفروشان برخورد قضایی و قانونی می شود.

وی تاکید کرد: گرانفروشی در بازار سطح استان به شدت کنترل می شود و در این راستا باید تمام نهادهای متولی همچون اصناف، صنعت، معدن و تجارت و دستگاه قضایی و انتظامی همراهی کنند که این همدلی برای برخورد با متخلفان در استان وجود دارد.

 وی با تاکید بر اینکه برای برخورد با هرگونه گرانفروشی محدودیتی وجود ندارد، تاکید کرد: سه پرونده برای سه دستگاه دولتی که افزایش غیرقانونی تعرفه داشتند تشکیل شده است و در این مسیر هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

 لطفی علی‌آبادی اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه تعزیرات ایجاد آرامش در بازار و رضایتمندی مردم است و در این راستا رسیدگی سریع و قانونی به تخلفات و ساماندهی تخلفات و کوتاه کردن زمان رسیدگی سرلوحه کار قرار گرفته است.

وی مهمترین کشفیات را چای، لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی، ماسک و الکل عنوان کرد و یادآور شد: رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی و قاچاق کالا باعث تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و بهبود و رونق تولید خواهد شد.

 لطفی علی‌آبادی ادامه داد: در شهرستان چرداول در چند ماه گذشته بیش از ۳۰۰ پرونده تخلفات صنفی تشکیل شده که منجر به صدور رای و یا در مرحله رسیدگی است که در این مسیر از اهتمام دادستان شهرستان بر برخورد قضایی با هرگونه گرانفروشی و قاچاق کالا تشکر می‌کنم و از تلاش‌های نیروی انتظامی در کشف کالاهای قاچاق در مبادی ورودی شهرستان یعنی پل سیمره و شباب نیز قدردانی می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار