کد خبر: ۸۹۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 22 August 2020

 

 

تیم فوتبال چوکا تالش پس از ۲۰ سال با کسب عنوان قهرمانی گروه دو لیگ دسته دو کشور جواز حضور مستقیم در لیگ آزادگان دسته یک فوتبال ایران را به دست آورد.

صعود عقاب‌های سرزمین تالش به لیگ آزادگان پس از ۲۰ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال چوکا تالش در هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دو شامگاه امروز در استادیوم سردار جنگل رشت به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد و شاگردان فرشاد پیوس توانستند با ۴۹ امتیاز به‌عنوان تیم صدرنشین گروه دوم به لیگ دسته یک صعود کنند.

ترکیب چوکاتالش برای بازی با شهرداری بندرعباس:

فرشاد پیوس سرمربی چوکا، سید محمد حسینی، امیرمحمد زالی، یامین فلاح، حبیب افرا، سلیمانی، خدابنده لو، جواد مولایی، حامد عظیمی، هانی نژادتمیمی، جهانگیر عسگری و موسی شهبازی را برای صف‌آرایی مقابل شهرداری بندرعباس روانه میدان کرده بود.

بازیکنان تیم فوتبال چوکا از ابتدای بازی باهدف برد پا به استادیوم سردار جنگل گذاشته بودند و از همان ابتدای بازی حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه تیم چوکا در دقیقه ۲۵ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط جواد مولایی به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه شد.

چوکا با همین نتیجه یک‌بر صفر نیمه اول را به پایان رسانید.

در نیمه دوم چوکا محتاطانه شروع کرد و از آتش حمله‌های خود کاست و برخلاف جریان بازی چوکا گل تساوی را در دقایق ابتدایی از تیم حریف خود شهرداری بندرعباس دریافت کرد.

چوکا پس از دریافت گل تساوی سرتاپا حمله شد و با توجه به نتیجه هم‌زمان تیم پاس همدان که از تحریف خود سردار بوکان یک‌بر صفر پیش بود چیزی برای از دست دادن نداشت و تا این لحظه پاس همدان جواز مستقیم لیگ آزادگان را به دست آورده بود و در یک صحنه از بازی که تمام بازیکنان چوکا تالش در حال جبران گل خورده بودند با یک ضد حمله روبرو شدند که باکم دقتی مهاجمان شهرداری بندرعباس با اختلاف ۲ متری از بالای دروازه راهی اوت شد.

چوکا پس از ضد حمله کمی محتاطانه عمل کرد و بازهم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم شهرداری بندرعباس ایجاد کرد که هیچ‌کدام‌ها با گل همراه نبودند.

در دقیقه ۷۵ چوکا تالش صاحب یک کرنر شد که با ارسال ضربه داخل محوطه جریمه با ضربه استادانه و فرصت‌طلبانه جهانگیر اصغری در شلوغی چوکا را صاحب گل دوم نمود.

این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد اما تعداد بسیار زیادی از هواداران تیم فوتبال چوکا تالش از سراسر گیلان به رشت آمده بودند و از پشت درب‌های بسته استادیوم تیم خود را تشویق می‌کردند تا در پایان با تیم محبوب خود جشن صعود تا تالش داشته باشند.

شاگردان فرشاد پیوس توانستند با ۴۹ امتیاز به‌عنوان تیم صدرنشین گروه دوم به لیگ دسته یک صعود کنند و به همراه داماش گیلان و ملوان سه نماینده فصل آینده استان گیلان در دسته یک فوتبال ایران خواهند بود.

نتایج سایری دیدارهای لیگ دسته دوم گروه ب:

 چوکا تالش ۲ - ۱ شهرداری بندرعباس

سردار بوکان ۲ - ۲ پاس همدان

شهرداری ماهشهر ۱ - ۱ بعثت کرمانشاه

ایرانجوان بوشهر ۰ - ۲ مس شهربابک

نفت امیدیه ۲ - ۱ شهدای بابلسر

نفت و گاز گچساران ۲ - ۲ شهرداری بم

شهدای رزکان کرج ۰ - ۲ ملی حفاری اهواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار