کد خبر: ۸۹۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 24 August 2020

 

توضیحات تیم پاس به اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس

ایسنا/همدان سرپرست باشگاه پاس همدان در رابطه با حواشی دیدارهای هفته آخر لیک دسته دو کشور و اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس توضیحاتی ارائه داد.

محمد مظهری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حواشی دیدارهای هفته آخر لیک دسته دو کشور توضیح داد: در بازی تیم پاس و سردار بوکان، ما با دو گل جلو بودیم و داور سه پنالتی برای ما نگرفت اما دو توپی که اصلاً پنالتی نبود برای تیم حریف پنالتی اعلام و نتیجه بازی را داور مساوی کرد.

وی ادامه داد: در بازی همزمان هم که بین تیم چوکا تالش و تیم شهرداری بندرعباس برگزار شد، گل دوم چوکا شائبه برانگیز بود که ما اعتراض خود را به فدراسیون و سازمان لیگ فرستادیم که البته دیگر خیلی هم تأثیرگذار نیست اما ما کار خود را مانند چند تیمی که اعتراض داشتند، انجام دادیم.

سرپرست باشگاه پاس همدان افزود: با توجه به شرایطی که داشتیم بعد از مسائلی که در بازی همزمان پیش آمد و پنالتی هایی که برای حریف گرفته شد، از نظر روانی روی تیم ما تأثیر گذاشت.

وی در رابطه با اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس در مورد عدم حضور تیم های حفاری و ایران جوان در برابر تیم پاس بیان کرد: حفاری در برابر تیم پاس بازی نکرد چون شرایط بازی برای آنها مهیا نبود. در دور برگشت و به علت شیوع کرونا مدیریت شرکت نفت تصمیم گرفته بود در مسابقات شرکت نکنند اما پس از آن که دیدند ممکن است سهمیه لیگ را از دست بدهند به مسابقات برگشتند.

مظهری ادامه داد: تیم حفاری جزء تیم هایی بود که خطر سقوط تهدیدش می کرد و این گمانه زنی ها که می گویند حفاری عمداً حاضر به بازی نشده، به کار تیمی که دارد تلاش می کند سقوط نکند، نمی آید. از طرفی هیچ تیمی نمی خواهد مسابقه ای را در زمین خودش از دست بدهد چون هر تیمی روی امتیاز بازی خانگی خودش حساب می کند.

وی در رابطه با عدم حضور تیم ایران جوان نیز توضیح داد: در اوایل دور برگشت بود که ایران جوان به همدان نیامد، آن هم به این علت بود که برای دریافت بلیت هواپیما دیر اقدام کرده بودند و در زمان شلوغی فرودگاه پرواز گیرشان نیامد که به همدان بیایند و با اتوبوس هم نمی رسیدند.

سرپرست باشگاه پاس همدان در ادامه درباره بازی آینده در مقابل تیم شهرداری آستارا مطرح کرد: از تیم شهرداری آستارا شناختی سطحی داریم و اگر مسائل حاشیه ای گریبان تیم ما را نگیرد انشاالله می توانیم سهمیه لیگ دسته یک را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج بازی های دیشب گروه الف لیگ دسته اول کشور، تیم شهرداری آستارا حریف ما در بازی پلی آف برای رسیدن به لیگ دسته یک کشور شد. ما شناخت سطحی از این تیم داریم چون یک بازی در همدان با تیم شهرداری همدان انجام دادند.

مظهری افزود: با توجه به مسائلی که در داوری ها پیش آمد اگر مسائل حاشیه گریبان تیم را نگیرد ما تمام تلاشمان را می کنیم به یاری خدا شرایط پارسال برایمان پیش نیاید و برنده این بازی حساس که به نظرم برای ما حالت مرگ و زندگی را دارد، بشویم و بعد از چند سال افت تیم پاس بتوانیم سهمیه لیگ دسته یک را بگیریم و دل همه هواداران و مردم استان را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پاس همدان در پایان در رابطه با مطالبات بازیکنان توضیح داد: همه بازیکنان تا حدود 70 درصد و کادر فنی 55 درصد مبلغ قراردادشان را گرفته اند و احتمال دارد قبل از بازی پلی آف نیز مبلغی از سمت عظیمی به بازیکنان و کادرفنی تزریق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار