معاون استاندار قم:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: با اجرای سوخت رسانی اینترنتی در قم این استان چهارمین استان سوخت رسان سیار کشور خواهدشد.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ 25 August 2020

به گزارش تابناک قم، ظهر دوشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت ۳ طرح مهم عمرانی شامل پروژه بوستان شهدای گمنام؛ جایگاه سوخت «سی ان جی» و پروژه تأمین آب شرب بخش دستجرد با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال ساخته شده به بهره برداری رسید.

بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طبق یک مصوبه قرار است طرح سوخت رسانی سیار و اینترنتی با ایجاد زیرساخت‌ها در قم اجرا شود.

وی افزود: جایگاه سوخت سی، ان، جی برای این بخش اهمیت دارد چرا که در تأمین سوخت خودرو با مشکل روبرو بودند و با توجه به تردد مسافر از محور تفرش و ساوه به قم این جایگاه محل اصلی در تأمین سوخت مسافران خواهد داشت.

معاون استاندار قم افزود: این جایگاه با همکاری بخش خصوصی امروز به بهره‌برداری رسیده است و می‌تواند با توجه به افزایش قیمت بنزین و افزایش مصرف گاز سوخت مورد نیاز هم اهالی و هم مسافران را تأمین کند.

بهشتی عنوان کرد: طبق جلساتی که در کارگروه انرژی داشتیم به توسعه زیرساخت جایگاه‌های سوخت هم در روستاها و هم شهرها تأکید شد و از سرمایه‌گذارانی که در این زمینه علاقه به سرمایه‌گذاری دارند استقبال و همکاری می‌کنیم.

وی از اینترنتی شدن سوخت رسانی استان خبر داد و گفت: در شورای ترافیک استان طبق یک مصوبه‌ای قرار است که در استان قم زیرساخت سوخت رسانی سیار و اینترنتی را تأمین کند و استان قم به عنوان چهارمین استان در زمینه تأمین سوخت به طور اینترنتی و سیار بعد از استان‌های، اصفهان، مشهد، تهران باشد و قرار است سوخت سیار از طریق یک اپلیکیشن و اینترنت با یک تماس و ثبت آدرس مورد نیاز سوخت متقاضی ارسال شود.

افتتاح بوستان دستجرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه بوستان شهدای گمنام بخش دستجرد نقش مهمی در توسعه گردشگری خواهد داشت، گفت: این بوستان با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری رسید.

به گفته بهشتی، شورای شهر و شهرداری بخش دستجرد قرار است این بوستان را در فازهای بعدی توسعه دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار