کد خبر: ۸۹۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 01 September 2020

 

جانباز 70 درصد گیلانی به جمع شهدا پیوست

گروه استان‌ها- فریدون مجنون جانباز ۷۰ درصد گیلانی پس از سال‌ها تحمل رنج حاصل از جراحات به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فریدون مجنون از جانبازان 70 درصدی استان گیلان در هشت سال جنگ تحمیلی است که پس از سال‌ها تحمل رنج و مشقت و تحمل عوارض ناشی از مجروحیت سرانجام به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

جانبازان، به مانند همان مجنون‌هایی هستند که برای دیدار حضرت حق، به دل خطر زدند و در جبهه‌های حق علیه باطل به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تاختند و با نثار عضوی از جانشان، دِین خود به اسلام، ولایت‌فقیه و انقلاب را ادا کردند.

فریدون مجنون جانباز 70 درصدی استان گیلان که در سن 57 سالگی به شهادت رسید اهل شهرستان رشت است و در سال 63 در منطقه بوکان بر اثر انفجار، از ناحیه 2 پا مجروح شد این شهید سرافراز در دهم شهریور امسال به مقام شهادت رسید.

بیشتر بخوانید
  • چهارمحال و بختیاری| پدر شهید قائدی و پدر شهیدان امیری‌، آسمانی شدند‌

  • ستاد پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بنیاد شهید تشکیل می‌شود

  • «شرح اسم ماه»؛ نگاهی به ویژگی‌های 72 شهید کربلا/ انتشار جلد دوم در آینده نزدیک

بر اساس برنامه و اطلاعاتی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است پیکر مطهر فریدون مجنون جانباز گیلانی پیش از ظهر امروز در رشت ‌تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش تسنیم، استان گیلان با وجود کیلومترها فاصله از جبهه‌های جنگ، در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشت تاجایی‌که هشت هزار شهید سرافراز را تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

علاوه بر این‌ها شمار جانبازان، ایثارگران و آزادگان استان گیلان نیز قابل توجه است که این موضوع هم پیشتازی این استان را در بحث دفاع از آب و خاک نمایان می‌سازد و هم نشانگر عمق ارادت و عشق مردم این خطه به اطاعت از ولایت‌فقیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار