نماینده شیراز و زرقان گفت: ما مشکل کمبود نداریم بلکه مشکل احتکار و سوء استفاده داریم لذا مجلس یازدهم با علم به این موضوعات، روی منافع ملی ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 04 September 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در مجلس با انتقاد از سیاست اقتصاد تک محصولی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات کشور گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه بی بدیل و شفا بخش کشور ماست یعنی درون زا، برون نگر و بهره‌مند از فرصت‌های بی شمار جغرافیای ایران اسلامی که بی نظیر است.
 
عزیزی با اشاره به قابلیت‌های نهفته، ثروت فراوان و نعمات طبیعی در ایران گفت: اگر فقط از معدن کشور خوب استفاده کنیم، می‌توانیم شیر‌های نفت را تا ابد ببندیم یا صنایع تبدیلی که ثروت نهفته همین‌ها است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه اگر بدسلیقگی‌ها و تک روی‌ها کنار می‌رفت، امروز شاهد خیلی از مشکلات معیشتی نبودیم، افزود: مجلس یازدهم اراده کرده تا این بدسلیقگی‌ها را کنار زند و از طرفی امید داریم دولت نیز در یک سال باقی مانده به وظایف خود بهتر عمل کند.
 
او افزود: راهبرد مجلس پیگیری مصوبات با بهره گیری از ظرفیت‌های بی نظیر داخلی است.
 
عزیزی با اشاره به سوء استفاده دلالان و رانت خواران از کالا‌های مصرفی و تبدیل آن به فرصت تجاری همچون مسکن نیز گفت: مجلس قانون مالیات بر خانه‌های خالی را تصویب کرد تا جلوی این سوء استفاده را بگیرد. 
 
وی ادامه داد: ما مشکل کمبود نداریم بلکه مشکل احتکار و سوء استفاده داریم لذا مجلس یازدهم با علم به این موضوعات، روی منافع ملی ایستاده است.

عزیزی با اشاره به مخالفت مجلس با فروش نفت با اوراق سلف به مردم توسط دولت به صورت آینده فروشی نیز گفت: مجلس یازدهم اینجا نیز فرمول دولت را قبول نکرد چراکه باز هم بر روی منافع مردم ایستادگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار