مدیر نمایندگی ایران خودرو در استان مازندران در واکنش به گزارش دپوی خودرو گفت: این‌طور که رسانه‌ها می‌گویند نیست، ما کیک و کلوچه تولید نمی‌کنیم که در یک کارتن جای بگیرد و حمل شود، باید منتظر انجام پروسه پلاک‌بندی باشیم، در این مدت وقفه خودرو در پارکینگ انبار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 09 September 2020

مدیر نمایندگی ایران خودرو در استان مازندران در واکنش به گزارش دپوی خودرو گفت: این‌طور که رسانه‌ها می‌گویند نیست، ما کیک و کلوچه تولید نمی‌کنیم که در یک کارتن جای بگیرد و حمل شود، باید منتظر انجام پروسه پلاک‌بندی باشیم، در این مدت وقفه خودرو در پارکینگ انبار می‌شود.

واکنش یک مدیر به دپوی خودروها در مازندران؛ کلوچه تولید نمی‌کنیم که در کارتن جا شود!

امید حسینی‌نژاد در خصوص تصاویر منتشر شده مبنی در دپوی زیادی از خودروها در بابل، بیان کرد: این تصاویر برای یک‌ماه پیش است، موضوع اصلا دپوی خودرو نیست، احتکار و دپو اصولا پنهانی صورت می‌گیرد نه در فضای باز!

 

وی افزود: از اول سال تا به امروز حدود ۱۴ هزار دستگاه خودرو تولید کردیم و تا به امروز هم بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه تحویل مردم دادیم، اگر بخواهیم دپو کنیم باید ۱۴ هزار خودرو انبار شده باشد که نشده، از طرفی روزانه بیش از ۱۴۰ دستگاه در بابل تولید می‌شود که برای تکمیل فرآیند به ۱۵ روز زمان لازم دارد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: برای انجام فرآیند تخصیص پلیس راهور پلاک و کارت ماشین تعیین کرده و بعد مدارک ماشین آماده می‌شود، این پروسه به ۱۰ تا ۱۵ روز زمان نیاز دارد که در این مدت حدود ۲ هزار دیگر دستگاه خودرو تولید می‌کنیم از این جهت این خودروها به پارکینگ‌ منتقل می‌شوند و این چرخه ادامه دارد.

 

مدیرعامل ایران خودرو در مازندران یادآور شد: کل زمین‌های شرکت حدود ۳۰ هکتار است، ۵ هکتار به پارکینگ‌ اختصاص داده شد، برای تسریع در فرآیند تحویل در مورد خودروهایی که آماده بارگیری هستند از مشتریانی که نزدیک هستند می‌خواهیم حضوری خودرو را تحویل بگیرند. 

این مسؤول متذکر شد: حدود یک‌ماه پیش در فضای مجازی مبنی بر اینکه ایران خودرو در زمین مردم خودرو نگهداری می‌کند منتشر شده بود، یک مصاحبه کذب هم وجود داشت که زمین خریداری شده است، این زمین چون در کنار زمین‌های کشاورزی بود شائبه به‌وجود آورد.

 

وی ادامه داد: از اول شهریورماه تا امروز بیش از هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مردم دادیم، به دلیل ضعیف بودن زیرساخت‌های استان، مشکل حمل خودروها را به‌خصوص در ایام تعطیل و محدودیت‌ها داریم، سال‌ها است که در خواست راه‌اندازی خطوط ریلی در جاده فیروزکوه را داشتیم ولی اقدامی صورت نگرفت.

حسینی‌نژاد اعلام کرد: در یک هکتار زمین خیلی هنر کنیم ۶۰۰ ماشین جای بدهیم  که عکس منتشر شده در پارکینگ‌های مختلف شرکت است ما نهایت بتوانیم از ۵ هکتار زمین استفاده کنیم، از اول شهریورماه حدود ۲ هزار دستگاه تولید شد، در همین تعطیلات اخیر می‌توانستیم ۴۰۰ خودرو ارسال کنیم که نشد، اگر محدودیت باشد حجم زیادی از خودرو باقی می‌ماند موضوع این است که چرخه ادامه دارد.

 

مدیرعامل ایران خودرو در مازندران تاکید کرد: ما کیک و کلوچه تولید نمی‌کنیم که در یک کارتن جای بگیرد و حمل شود، باید منتظر انجام پروسه پلاک‌بندی باشیم، در این مدت وقفه خودرو در پارکینگ انبار می‌شود، ما در مدت مشابه سال قبل ۶ هزار دستگاه ناقص در کارخانه‌ها داشتیم اکنون ۲ هزار خودرو ناقص در حال تکمیل قطعات داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار