طی مراسمی؛
طی مراسمی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس آذربایجان‌غربی امروز، پنجشنبه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 10 September 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس که با حضور هنرمندان، عکاسان و پیشکسوتان عرصه سینما و فیلم استان برگزار شد براساس رای هیئت داوران در بخش فیلم جایزه بهترین صداگذاری به صداگذاری فیلم "سورا" کاری از محمدرضا میناپور اختصاص یافت، همچنین عنوان بهترین تدوین به تدوین فیلم " ژیوار" بهنام درویش‌پور تعلق گرفت و بهترین تصویربرداری به " کارنیکا" به تصویربرداری کریم محمودی اختصاص یافت.

همچنین طبق رای هیئت داوران جایزه بهترین فیلمنامه هم به مریم صمدی برای فیلمنامه "کارنیکا" تعلق گرفت.

دربخش کارگردانی نیز هیات داوران لوح سپاس و جایزه بهترین کارگردانی را به پدرام پیران برای کارگردانی فیلم تجربی "موزه"  اهدا کرد و همچنین عنوان دیگر بهترین کارگردانی به کارگردان فیلم مستند " سازی ناساز"، به شاهین کریمی اختصاص یافت.

در بخش فیلم داستانی هم جایزه بهترین کارگردانی به سینا الیاس زاده برای فیلم داستانی "سمفونی" اهدا شد و براساس رای هیئت داوران از کارگردان فیلم "بخت سفید" در خصوص دریاچه ارومیه هم تجلیل شد.

 هیئت داوران دربخش عکس، لوح تقدیر بخش تک عکس را به ترتیتب به یوسف ندیم پور و المیرا صادقی اهدا کرد و برگزیدگان بخش عکس تک عکس را وحید رضوی، حمید حمزه پور، مجتبی اسماعیل زاده ، حسن دهقان دوست و برگزیده مجوعه عکس را به سیما حسن زاده اهدا کرد.

در این مراسم همچنین "حیدر حاتمی" بازیگر فیلم " آرپاچای " مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این مراسم  با قدردانی از تهیه کنندگان فیلم " دخترم نرگس" اظهار داشت: سینما بهترین و قویترین ظرفیتی است که با آن می‌توان ادبیات و فرهنگ را به نمایش گذاشت چنانکه بسیاری از کشورها با استفاده از این صنعت تاریخ و فرهنگ خود را به بهترین شکل به تصویر کشیده  و پل محکمی بین تاریخ و فرهنگ و جامعه فعلی خود ایجاد می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار