شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» که به حرمت ماه محرم متوقف شده بود، مجددا از هفته آینده با شرایط متناسب با کرونا و با روش های جدید برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 12 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «sghl اصفهان» اظهار کرد: دیروز روز ملی سینما بود، این روز را به همه هنرمندان سینمایی شهر، کشور و علاقمندان سینما تبریک می گویم.
وی ادامه داد: امسال به خاطر شرایط کرونایی بسیاری از فعالیت های فرهنگی تحت تاثیر قرار گرفته است. در خصوص جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان بر اساس تصمیم گیری نهایی از سوی شورای سیاست گذاری جشنواره برای حمایت از تولیدکنندگان سینمای کودک و نوجوانان و همراهی با مخاطبان سینمای کودک، جشنواره مطابق شرایط این روزها بر اساس شیوه نامه های بهداشتی و مجازی برگزار می شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: این شیوه برگزاری، برای برگزارکنندگان زحمت زیادی دارد اما در این شرایط باید به حوزه تولید محتوا در قالب های مختلف برای کودک توجه ویژه شود؛ جشنواره بستر مهمی است برای اهمیت دادن به تلاش های هنرمندانی که کودکان و نوجوانان را مخاطب خود قرار داده اند.
وی افزود: شهرداری اصفهان در گذشته هم حامی سینمای کودک بوده اما اکنون سعی شده این حمایت بیشتر شود، چون اصفهان دو سالی است به عنوان شهر دوستدار کودک مطرح شده و برای همین جشنواره از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید توجه بیشتری به کودکان شود.
نوروزی ادامه داد: همچنین از امروز معلمان و دانش آموزان به مراکز آموزشی می روند از همین رو باید مراقب تردد دانش آموزان باشیم؛ به ویژه در مدارس همه مراقب همدیگر باشند تا دانش آموزان و معلمان در این شرایط سخت کرونایی با مشکل روبرو نشوند.
وی افزود: برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» که به حرمت ماه محرم متوقف شده بود از هفته آینده آغاز می شود و شاهد افتتاح پروژه ها در سازمان ها و مناطق مختلف شهر اصفهان خواهیم بود.
شهردار اصفهان گفت: در همین زمینه، هفته آینده سیزدهمین برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با شرایط متناسب با کرونا و با روش های جدید برگزار می شود که به زودی محل آن اعلام می شود و مردم می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار