واکنش استثنایی مادر کودک مانع ربودن دختر ۴ ساله اش در رستوران شلوغ شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 14 September 2020

 کودک ربا

به گزارش تابناک سمنان: مرد کودک ربایی که در مقابل چشمان یک زن قصد ربودن دختر ۴ ساله اش را داشت با عکس العمل دیدنی مادر کودک گرفتار شد. این مرد جوان پس از ورود به محوطه باز این رستوران و با گرفتن گردن کودک قصد فرار داشت که با عکس العمل مادر کودک و تعدادی از مشتریان ناکام ماند.

این حادثه در ساعت ۵ بعداز ظهر روز پنجشنبه در رستوران آفریقایی بِلا ناپولی در شهر «رودِپورت» واقع در استان خائوتنگ فلوریدا رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است چگونگی وقوع این کودک ربایی را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو کودک به همراه مادر و یک زن دیگر که احتمالا دوست مادرش است در حالی که در رستوران حضور دارند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک مرد ۲۴ ساله از بالای دیواره فلزی کوتاه اطراف محوطه باز رستوران پریده و در مقابل چشمان وحشت زده مادر کودک، گردن کودک را می‌گیرد و او را از صندلی بلند می‌کند. در این لحظه مادر کودک با پرت کردن خود به سمت دیگر میز، دخترش را محکم گرفته و مانع فرار کودک ربا می‌شود. در این لحظه تعدادی از مشتریان مرد نیز به کمک مادر کودک شتافته و کودک ربا را در کف رستوران می‌خوابانند.

در ادامه کودک ربا توسط دو مامور پلیس دستگیر و به اداره پلیس منتقل می‌شود. پلیس فلوریدا دستگیری این مرد آدم ربا که قصد ربودن کودک در رستوران را داشت تایید کرد. این مرد در تاریخ ۱۱ سپتامبر در دادگاه حاضر و مورد محاکمه قرار گرفت. هنوز از جزئیات حکم صادره توسط دادگاه محلی فلوریدا گزارشی منتشر نشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار