معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ساخت سریال شهید مهدی باکری از سرداران بزرگ هشت سال دفاع مقدس از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 21 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی نقش ارزنده‌ای در هشت سال دفاع مقدس برعهده داشت و شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است افزود:در راستای بزرگداشت مقام و منزلت شهید مهدی باکری ساخت سریال زندگینامه این شهید در سطح ملی از سرگرفته می‌شود.

او با اشاره به حضور همسر شهید باکری در ارومیه افزود: با حضور همسر شهید باکری بخشی از خاطرات و مستندات زندگی شهید مهدی باکری کامل‌تر شده و امیدواریم با ساخت این سریال بتوانیم گوشه‌ای از رشادت و دلیرمردی‌های رزمندگان آذربایجان غربی به خصوص شهید باکری را به نمایش بگذاریم.

نجمی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در این راستا ۱۰۰عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود که دیدار فرماندهان و پیشکسوتان نظامی با مقام معظم رهبری به صورت مجازی و سرکشی از خانواده‌های شهدا از نخستین برنامه‌های آغاز هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: تجلیل از ٣٧هزار رزمنده دفاع مقدس آذربایجان‌غربی و برگزاری ٨٠یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

او گفت: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری عرشیان خاکی و تجلیل از ۴٠ اثر برتر، برگزاری ۴٠ اردوی راهیان نور و پخش مستند مادران شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

نجمی بیان کرد: همزمان با این هفته ۴٠گروه جهادی درمانی به ۴٠نقطه محروم آذربایجان‌غربی برای خدمات‌رسانی به نیازمندان اعزام و همچنین در این هفته درمانگاه‌های سپاه شهدا به صورت رایگان مراجعان را ویزیت خواهند کرد.

او  ادامه داد: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس با ١۵غرفه، اجرای رزمایش ثامن توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، توزیع مرحله سوم بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مناطق محروم، افتتاح ۵٠٠واحد مسکن مددجویی و هزار و ۵٠٠طرح محرومیت زدایی با اعتبار هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال در سطح استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برپایی ٢بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های چالدران و تکاب، رونمایی از ۴٠آلبوم شهید و برگزاری جشنواره شعر سه زبانه از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار