معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری:
صادق حسین دوستی از برنامه ریزی برای رفع معضلات وصول عوارض خودرویی تا پایان سال در ستاد ارتقاء و احیا درآمدهای شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ 20 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ حسین دوستی معاون برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، با اشاره به تشکیل ستاد ارتقاء و احیاء درآمدهای شهرداری گفت: در این ستاد معضلات پیش روی وصول عوارض خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و ارتقای مبالغ وصولی اخذ شد.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از معضلات درآمدی در کلانشهرها می باشد، تاکید کرد: موفقیت در تحقق وصول عوارض خودرویی شهرداری می تواند به درآمدهی عمومی شهرداری کمک شایانی کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: تا به امروز یک دهم از میزان عوارض خودرویی تحقق یافته است و تحقق کامل آن مستلزم تلاش همکاران برای فرهنگ سازی و تبلیغات متقاعدی بین شهروندان می باشد.

حسین دوستی ضمن دعوت از تمامی پرسنل شهرداری برای یاری رساندن و همکاری با این ستاد کفت: همکاران می توانند پیشنهادات و نظرات خود را به دفتر این معاونت اعلام کنند.

وی همچنین از ادامه بررسی موضوعات درآمدی دیگر شهرداری از قبیل عوارض کسب پیشه و ماده صد شهرداری در ستاد ستاد ارتقاء و احیای در آمدهای شهرداری خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار