کد خبر: ۹۰۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶ 28 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیش تولید تازه‌ترین ساخته رضا میرکریمی آغاز شد و طبق اعلام مشاور رسانه فیلم،  نوید محمدزاده اولین بازیگر «نگهبان شب» است.
«نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی که هفته گذشته پروانه ساخت دریافت کرده است، وارد مرحله پیش تولید شد .
پیش تولید فیلم نگهبان شب
 
فیلم سینمایی نگهبان شب با بازی نوید محمدزاده
در آخرین جلسه شورای پروانه ساخت سینمایی ، فیلم ” نگهبان شب ” به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی مجوز ساخت گرفت
بازیگران فیلم نگهبان شب
اسامی بازیگران فیلم نگهبان شب منتشر نشده است اما حضور نوید محمدزاده در این فیلم قطعی است .
در این فیلم که پیش‌بینی می‌شود مرحله پیش‌تولید طولانی را پیش رو داشته باشد، مانند ساخته‌های قبلی این کارگردان قرار است چند چهره تازه هم به سینمای ایران معرفی شوند.
پیش ‌بینی برای آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی، نیمه دوم امسال است! هرچند شرایط شیوع کرونا ممکن است زمان تولید این فیلم را تغییر داد.
داستان فیلم نگهبان شب نوید محمدزاده
اطلاعاتی پیرامون خلاصه داستان نگهبان شب هنوز منتشر نشده به محض اعلام عوامل این فیلم ، این مطلب به روز خواهد شد
آخرین فیلم رضا میرکریمی ، قصر شیرین به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی است که جوایز متعددی در جشنواره‌ های داخلی و خارجی دریافت کرد.
قصر شیرین برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد.
اما درخشش اصلی فیلم در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای رقم خورد! که فیلم با حضور در بخش مسابقه اصلی، برنده ۳ جام طلایی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از این فستیوال شد.
این فیلم در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، شهر یاسوج فیلم برداری شده است و مردم این شهر همکاری زیادی با عوامل فیلم داشتند. این فیلم علاوه بر تحسین مخاطبان در جشنواره فیلم فجر، به عنوان فیلم محبوب منتقدان در مجله فیلم انتخاب شده‌ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار