ائمه جمعه پایگاه های نماز جمعه استان مطرح کردند
ائمه جمعه 8 شهرستان آذربایجان غربی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بر همدلی مسئولین و مردم در غلبه بر مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کردند .
کد خبر: ۹۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 02 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امام جمعه خوی در این آئین با تاکید بر همگرایی قوای سه گانه کشور، گفت : همگرایی در میان قوای سه گانه موجب گسترش امید در دل مردم می شود .

حجت الاسلام شکوری در ادامه به علل ریشه های اسلام ستیزی در بین غربی ها اشاره کرد و افزود : رشد فزاینده جمعیت مسلمان و گرایش به دین اسلام، بوجود آمدن بیداری اسلامی و به خطر افتادن منافع نامشروع رژیم صهیونیستی از دلایل اسلام هراسی غربی هاست .

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه چالدران نیز در این آئین با تاکید بر تلاش مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص رفع مشکلات معیشت و اشتغال ، همدلی مسئولین و مردم را تنها راهکار عبور از این مشکلات عنوان کرد .

امام جمعه چایپاره نیز با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه گفت : دولتمردان باید با درایت و هوشیاری ضمن اینکه توطّئه های دشمنان را خنثی میکنند با کار و تلاش بیشتر برلی رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنتد ۔حجت الاسلام جمشیدی همچنین سازش  رزیلانه بعضی کشورهای عربی با دولت غاصب صهیونیستی را مورد نکوهش قرار داد و گفت : اینگونه سازشها خیانت به امت اسلام و بخصوص ملت فلسطین هست و آنان تاوان آن را خواهند پرداخت ۔

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو در خطبه های این هفته نماز با دعوت از مسئولان برای رسیدگی بیشتر به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت : حمایت از تولیدات داخلی می تواند مسیر را برای رفع مشکلات هموار سازد .

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در8 شهرستان آذربایجان غربی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار