نماینده شیراز با اشاره به تغییرات مدیریتی استان در شرایط فعلی گفت: تلاشمان بر این است تا در فرصت باقی‌مانده از دولت فعلی با وضعیت موجود کنار بیاییم اما اگر احساس کنیم در جایی نیاز به تغییر وجود دارد و تغییر مدیریت به‌ نفع مردم است، قطعا تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 06 October 2020
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با تاکید بر اینکه مهم‌ترین بحث فعلی در استان بحث اشتغال است، گفت: تکمیل زیرساخت‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی اولویت اصلی ما است تا به دنبال آن اشتغال پایدار نیز ایجاد شود.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم، تکمیل زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای را در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه فرودگاه و گردشگری حائز اهمیت دانست و گفت: بحث فعلی ما به نتیجه رساندن این سرمایه‌گذاری‌های ناتمام در استان است.
 
وی با اشاره به تغییرات مدیریتی استان در شرایط فعلی گفت: تلاشمان بر این است تا در فرصت باقی‌مانده از دولت فعلی با وضعیت موجود کنار بیاییم اما اگر احساس کنیم در جایی نیاز به تغییر وجود دارد و تغییر مدیریت به‌ نفع مردم است، قطعا تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر خلآ قانونی موجود در بحث مهدهای کودک اظهار داشت: طرحی در مجلس مطرح شده است بر این مبنا که مدیریت مهدهای کودک از بهزیستی گرفته شده و به آموزش و پرورش محول شود.
 
قادری با اشاره به ضرورت تاکید بر بحث آموزش در مهدها با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: نسبت به این واگذاری خوشبین هستم و معتقدم با توجه به اینکه حوزه کاری آموزش و پرورش معطوف به بحث تعلیم و تربیت است، این واگذاری نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار