فرماندار بدره:
فرماندار شهرستان بدره گفت : یکی از خواسته ها و مطالبات بحق مردم شهرستان بدره بحث استقرار کامل ادارات در این شهرستان برای ارائه خدمات است.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 06 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس آزادی در جلسه شورای اداری شهرستان بدره اظهار داشت  : باتوجه به اینکه چندین سال چندین سال ازتبدیل شدن بدره بهشهرستان شاهد آن هستیم که هنور برخی از ادارت در این شهرستان به خاطر نبود چارت مستقر نشدند.

وی بیان داشت : با رایزنی های که در این خصوص صورت گرفته به بزودی ن اداره ثبت اسناد مستقر خواهد شد.

آزادی افزود : خوشبختانه در بین مجموعه مدیران نظام و دولت در شهرستان بدره تعامل و همراهی و هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد و مدیران نیز تلاش می کنند که خدمتگذارانی صادق برای کشور و مردم باشند.

فرماندار شهرستان بدره گفت : بدره شهرستانی مستعد برای توسعه می باشد و با برنامه ریزی درست و جذب اعتبارات استانی و ملی این شهرستان می تواند مسیر توسعه را خیلی زودتر از شهرستان های با سابقه استان طی کند هرچند تا کنون نظام و دولت خدمات بسیار خوبی در این شهرستان ارائه کرده اند.

نماینده عالی دولت تصریح کرد : تمام نقاط شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند و بدره امسال به عنوان سومین شهرستان سبز استان معرفی شد.

وی گفت : از مجموع 24 روستای شهرستان 22 روستا دارای آب شرب هستند و فقط در دو روستا که جدیداً جهت سکونت مورد اقبال مردم قرار گرفته اند در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که در حل برنامه ریزی جهت حل این مشکل نیز هستیم.

آزادی تصریح کرد : در بحث اینترنت به علت کمبود تجهیزات بعضی از روستاهای شهرستان با مشکلاتی مواجه هستند که پیگیری لازم جهت رفع این مشکل صورت گرفته اما تاکنون نتیجه لازم حاصل نشده است.

وی گفت : در بحث توزیع اعتبارات عمرانی اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و از کلنگ زنی های غیر ضرور اجتناب کرده ایم.

آزادی تسریع کرد : اگر پروژه پمپاژ آب این شهرستان به بهره بردا ی برسند 3800هکتار به اراضی آبی شهرستان افزوده می شود که نقش بسزایی در رونق و توسعه همه جانبه شهرستان خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار