مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در هفته جهانی کتاب علاوه بر اهدای رایگان کتاب، اجرای برنامه ها به صورت مجازی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 07 October 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت: دین مبین اسلام حرمت و جایگاه خاصی برای کودکان قائل شده است و باید با تاسی از فرموده های بزرگان دین، کودکان را با مهربانی و عشق در مسیر درست هدایت و سپس به مقصد عالی رساند.

وی در ادامه بیان داشت: آموزش رایگان، بهداشت، تغذیه، تفریح، صلح و آرامش، آزادی و امنیت، از حقوق مسلم کودکان به شمار می آید که متاسفانه گاهی حقوق آنان با بی توجهی و ناآگاهی نادیده گرفته می شود و تبعات آن نیز موجب صدمات سختی به پیکره اجتماع خواهد شد.

فتاحی با اشاره به شرایط کرونایی در زمینه فعالیت کانون در این موقعیت اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته جهانی کودک با شعار آینده را باید ساخت، برنامه هایی در سایت کانون پرورش فکری کودکان برای کودکان تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به فروش اینترنتی کتاب با تخفیف و همچنین فراخوان ادبی با موضوعات آینده روشن، خانواده من، آسمان شهر من، شادی های من، جنگ و صلح، کشورم را دوست دارم و همچنین نمایش رایگان فیلم های برگزیده تولیدی کانون اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اهدای رایگان کتاب به مناطق محروم و روستاها با کمک واحدهای سیار و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره نیایش از دیگر برنامه های کانون به مناسبت هفته جهانی کودک است.

وی در پایان با اشاره به تقارن مناسبت روز جهانی کودک و اربعین خاطر بیان داشت: هشتک بچه های اربعین و سایت ستاد اقامه نماز جهت فعالیت کودکان به مناسبت اربعین آماده می باشد. محتواهای کودکان کربلا ،کودکان مدافع حرم و سلامت نیز به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار