رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با توجه شیوع گسترده ویروس کرونا در استان بیمارستان‌های خصوصی نیز بیماران کرونایی پذیرش می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 07 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یکی از سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی استان متمرکز کردن رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دولتی بود که تاکنون در طی این ۷ ماه این امر محقق شد، اما اکنون شرایط فرق کرده است و در موج سوم بیمارستان‌های دولتی دیگر جوابگوی تعداد بسیار زیاد بیماران کرونایی نیستند و می‌بایست سایر بیمارستان‌ها به کمک دانشگاه در امر بستری و درمان بیماران کرونایی کمک کنند.

آقازاده درباره همکاری بیمارستان‌های خصوصی افزود: اکنون شرایط جنگی است و همه باید کمک کنند تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره وضعیت بیماری کرونا در ارومیه بیان کرد: تعداد افراد بستری در ارومیه به حد بحرانی رسیده است و تخت‌های بیمارستانی برای بستری و رسیدگی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دولتی تکمیل ظرفیت شده اند و بیماران در آمبولانس نگه داری می‌شوند تا ظرفیت تخت آزاد شده و به بخش‌های بستری منتقل شوند.

آقازاده ابراز کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته، بیمارستان‌های دولتی غیر دانشگاهی و بیمارستان‌های خصوصی در مبارزه با کرونا در کنار دانشگاه قرار گرفته و با پذیرش و درمان این بیماران، به مردم در امر مقابله با کرونا یاری میکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار