ابوالفضل عبادی در حکمی از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 10 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این حکم آمده است: ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهبری سیاست های وزارت متبوع بویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان واقعی، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

بنابراین ضرورت دارد ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد هدف استان در چارچوب ماموریت های خطیر وزارتخانه، اهتمام جدی بمنظور حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی با اولویت دانش بنیان از طریق همکاری های موثر با مراجع استانی بعمل آورید.

پیش از این « رضا نقی زاده» مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی را بر عهده داشت .

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فردا با حضور شجاعی برهان مشاور عالی وزیر و دلبری مدیرکل دفتر استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن جلسات آن اداره کل برگزار می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار