استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران موظفند به کارمندان پرخطر دورکاری بدهند و هیچ مدیری حق ندارد آنها را برای حضور در اداره الزام کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 12 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد کرونا استانی اظهار داشت: بر این اساس مادران باردار، مادران دارای کودک خردسال، افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان باید دورکار شوند.

وی یادآور شد: مدیران برای این افراد کار مشخص تعریف کنند که در منزل انجام دهند و از آنها پاسخ مشخص بخواهند و این با غیبت و نیامدن سر کار متفاوت است.

استاندار ایلام بر ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونا تاکید کرد و گفت: این محدودیت ها باید به شدت اعمال شود زیرا بی توجهی به آنها موجب افزایش تعداد افراد مبتلا می شود.

وی همچنین به ممنوعیت فعالیت باشگاه های سربسته تاکید کرد و افزود: در شرایط بحرانی برای حفظ سلامت مردم نیاز است که این باشگاه های سربسته تعطیل شوند.

مردم خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند

استاندار ایلام بر رعایت محدودیت های اعلام شده ستاد کرونا کشوری در استان تاکید کرد و اظهار داشت: مردم باید خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای عبور از این بحران تلاش کنند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در شرایط قرمز مدارس به صورت غیرحضوری و مجازی دایر هستند و در روستاهای با جمعیت محدود با نظر دانشگاه علوم پزشکی آموزش ها ادامه دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار