علیرضا کاکاوند در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:طی بازدید به عمل آمده از روستای ملاورد، به منظور رفع مشکل آب شرب این روستا، از چاه متعلق به تربیت بدنی استفاده می شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 12 October 2020

علیرضا کاکاوند در حاشیه بازدید از روستای ملاورد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دو ماه پیش به همراه دکتر رشیدی بازدیدی از مجتمع کاشنبه در ماهیدشت داشتیم ( ۱۴ الی ۱۵ روستا در حوزه آب روستایی دارای مشکلات عدیده ای بودند) این مشکل در طی سالهای گذشته برطرف نگردیده بود و با هماهنگی های صورت گرفته، یک حلقه چاه متروکه موجود در محل که متعلق به شرکت آب منطقه ای بود و در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت را مجددا احیا کردیم (عملیات ویدیو متری و شست و شوی مجدد).

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق نیز عملیات برق رسانی را انجام داد و روز گذشته به طور رسمی این حلقه چاه به مجتمع تزریق و مشکل آب این مجتمع ۱۵ روستایی حل شد، همچنین طی بازدید از روستاهای سه چشمه، چشمه باغ و ملاورد همراه با دکتر رشیدی، مقرر شد تا مشکل آب شرب روستای ملاورد از محل یک حلقه چاه متعلق به تربیت بدنی، تامین گردد.

کاکاوند تاکید کرد: از روستای منطقه قزانچی نیز بازدیدی انجام شد. در این روستاها قبل تر آبرسانی انجام شده اما به دلیل دست کاری شیرآلات و آبیاری باغات و مزارع توسط تعدادی از متخلفین متاسفانه بعضی از روستاهای انتهای مسیر  مثل چشمه باغ و سه چشمه با کمبود آب شرب مواجه هستند که قرار شد مجدد تنظیم شیرالات را انجام و به اندازه سرانه نفر و جمعیت روستا آب تحویل دهیار هر روستا قرار گیرد و مدیریت توزیع آب در اختیار این افراد باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار