مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان:
مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی و همچنین توسعه کشت گیاهان دارویی و اشتغال، اولویت دارد، گفت: صیانت از منابع طبیعی با مشارکت رسانه‌های استان میسر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 16 October 2020

صیانت از منابع طبیعی با مشارکت رسانه‌های استان سمنان میسر می‌شود

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه صیانت از منابع طبیعی با مشارکت رسانه‌های استان میسر می‌شود، تاکید کرد: حراست از منابع طبیعی در حقیقت یک رسالت جمعی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی به عنوان یکی از مواهب و سرمایه‌های ملی و اساسی، نیازمند مراقب جدی است، افزود: این مراقبت جز در سایه فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در مشارکت جمعی محقق نخواهد شد.

استفاده از کارشناسان

مدیرکل صدا سیمای مرکز سمنان با تاکید بر اینکه در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی همه مردم باید با منابع طبیعی همکاری کنند، ابراز داشت: وظیفه اصلی و مهم اصحاب رسانه حساس کردن افکار عمومی نسبت به موضوع منابع طبیعی و اراضی ملی است.

توکلیان با بیان اینکه رسانه تأثیر فراگیر دارد و با منافع ملی مردم رابطه خوبی را ایجاد می‌کند، گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی یک موضوع حاکمیتی است و لذا رسانه‌ها در کنار دستگاه‌های اجرایی و منابع طبیعی در خصوص پخش تخریب‌ها، زمین خواری‌ها، اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع و کاشت گیاهان دارویی و… قرار دارند.

وی بر ضرورت اجرای قانون و حفظ صیانت از منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: استفاده از مشاوره و نظرات علمی وفنی کارشناسان توسط رسانه‌ها در این راه مؤثر است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار