عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی
وزیر بهداشت گفت: آذربایجان غربی نسبت به سایر استان های کشور نمره مطلوبی در مدیریت ویروس کرونا دارد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 20 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سعید نمکی وزیر بهداشت در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت:زمانی که هرشب گزارش‌ها در خصوص وضعیت کرونا را می‌خوانم استرس می‌گیرم که نکند در سیاه‌چاله‌ای بیفتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

وزیر بهداشت ادامه داد: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و اینکه از روز نخست کرونا را دست کم نگرفتیم باعث شد گام‌های بلندی برداریم.

وزیر بهداشت گفت: همواره خودم را کوچکترین سرباز در خدمت کشورم می دانم و در 8 ماه گذشته حتی یک شب هم به مدت یک ساعت بطور پیوسته نخوابیده ام.

نمکی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی نمره مطلوبی در مدیریت این بیماری نسبت به سایر استان ها دارد گفت:هدف از حضور در استان عرض خداقوت به کادر درمان و دلنگرانی ها نسبت به شیوع بیشتر این بیماری در آذربایجان غربی است

وزیر بهداشت با اشاره به کمبود دارو گفت: ناجوانمردانگی های آمریکا رو ملت ایران تحمل میکنند که از لحاظ دارو دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد:تنها کشور هستیم که با بی پولی خنجر از پشت دشمن رو تحمل کردیم.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه کنترل اپیدمی کرونا تنها با فعالیت وزیر و وزارت بهداشت، میسر نمی‌شود و عزم ملی برای این کار لازم است، اظهارکرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این اپیدمی کنترل و مدیریت شود.

نمکی با اشاره به اینکه قصور زیادی در راستای کنترل این اپیدمی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در صورتی که یک روز افرادی بخواهند اقدامات وزارت بهداشت را در این راستا مورد سوال قرار داده و خون شهید سلامت را پایمال کنند، این قصور‌ها را مطرح می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار