بر اثر ابتلا به کرونا؛
بهورز ۳۶ ساله مرکز بهداشت سلماس به عنوان نخستین شهید راه سلامت و مقابله با کرونا به دیار حق شتافت.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 21 October 2020

 

به گزارش تابناک‌ آذربایجان غربی ، ولی نژاداسد بهورز ۳۶ ساله مرکز بهداشت سلماس بعنوان نخستین شهید راه سلامت و مقابله با کرونا در سلماس به دیار حق شتافت.

بر پایه این گزارش وی پس از چندین ماه تلاش طاقت فرسا در مسیر مبارزه با کرونا حدودا سه روز قبل با علائم و آزمایش مثبت کرونا در بیمارستان خاتم الانبیای سلماس بستری شد و پس از سه روز مقاومت در برابر این ویروس منحوس، بامداد امروز به فیض شهادت نایل گشت.

دکتر حمیدرضا جباری رییس شبکه بهداشت سلماس در این باره گفت: نژاد اسد اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان عصر دیروز به علت مبتلا به ویروس کرونا در راه خدمت به بیماران به شهادت رسید.

او ادامه داد: شهید نژاد اسد یکی از همکاران متعهد و عاشق خدمت به مردم بود و سخت ترین کارها را در مرکز بهداشت و بیمارستان به عهده می گرفت.

رییس شبکه بهداشت سلماس افزود: شهید نژاد اسد در طول هشت ماه کرونا به صورت افتخاری در روستاهای محروم  بخش مرکزی به مردم خدمت کرد و در اکثر مواقع به صورت افتخاری در بیمارستان و دربخش های مختلف بیمارستان خدمت صادقانه انجام می داد که سرانجام عصر دیروز بعداز گذشت خدمات شایسته در این راه جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار