۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان در ۳ شهر بزرگ آذربایجان‌غربی احداث می‌شود .
کد خبر: ۹۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 21 October 2020

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای نیازمندان و محرومان گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۲ هزار واحد مسکونی در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد احداث می شود.

محمدمهدی شهریاری در نشست تامین مسکن نیازمندان در آذربایجان غربی افزود: در دیگر شهرهای استان نیز با اولویت تامین زمین در نقاط مناسب و بهره مند از امکانات زیرساختی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسکن محرومان احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش های مختلف استان این اقدام مهم صورت می پذیرد، اضافه کرد: این ستاد در حوزه های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت های این ستاد در جهت خدمت رسانی به محرومان و توسعه حوزه های مختلف بهره می برد.

رییس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن نیازمندان در ارومیه و مهاباد خبر داد و گفت: در شهرستان خوی نیز پس از بررسی هایی که به زودی به اتمام می رسد، عملیات احداث آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار