:نطق اضطراری دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام که در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایراد شد را می توان یکی از پر سر وصدا ترین ودر عین حال صریح ترین اظهار نظر از سوی یکی از وکلای مردم تلقی کرد . نطقی که می تواند در ابعاد گوناگون حاوی پیامهای متفاوتی باشد.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 22 October 2020

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::نطق اضطراری دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام که در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایراد شد را می توان یکی از پر سر وصدا ترین ودر عین حال صریح ترین اظهار نظر از سوی یکی از وکلای مردم تلقی کرد . نطقی که می تواند در ابعاد گوناگون حاوی پیامهای متفاوتی باشد.

سارا فلاحی با هوش سرشار سیاسی خود از طریق شناسایی پاره ای از مشکلات کلان کشور که در طول سالیان اخیر تحت عنوان انتقاد از رفتار وعملکرد مسئولین در دو جریان سیاسی مطرح از آن یاد می شود و طرح از آن یک تریبون مهم ورسمی، به نوعی توانست برخی از حوزه های حساس مدیریت کشوری را به چالش بکشد .

اگر چه هنوز زود است که بخواهیم عملکرد و رفتار نمایندگان مجلس یازدهم را در عمر شش ماهه پارلمان در معرض قضاوت قرار دهیم ،اما صرفنظر از اینکه نمایندگان مجلس یازدهم برخلاف شعار خود نتوانسته اند با قرار گرفتن در متن وظایف واقعی ، در راستای برون رفت کشور از مسایل ومشکلات مبتلا به طرحی نو در اندازند ،اما کارنامه افرادی همچون سارا فلاحی که توانست در کوتاه مدت با استفاده هنرمندانه از وقت وتریبون مجلس، خود را در صدر اخبار ملی کشور قرار دهد چیزی متفاوت از دیگر همکاران وی در مجلس یازدهم است .

این نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وبعنوان اولین نماینده زن استان در مجلس با تکیه بر دانش سیاسی و هوش بالای خود ،خیلی زودتر از حد انتظار توانست با استفاده از شرایط موجود کشور ، فضای مجلس یازدهم و مهمتر از همه چرتکه اندازی دقیق در اوضاع سیاسی واجتماعی کشورو  با سوار شدن زودهنگام بر امور ،در کنار شناسایی خواست و انتظارات مردم حوزه انتخابیه استان وبخش قابل توجهی از مردم دیگر مناطق مشابه و تبدیل آن به صدایی رسا از تریبون مجلس ،با یک تیر دو هدف مهم را نشانه بگیرد.

اول اینکه در عمر کوتاه باقی مانده از دولت تدبیر وامید و بهره گیری از این وضعیت، در سه فرصت به دست آمده ضمن انتقاد شدید از وضعیت حوزه انتخابیه وبیان صریح مطالبات مردم  استان ،بنوعی توانست خود را به عنوان نماینده ای جسور ،نترس و مطالبه گر مطرح و حداقل درکوتاه مدت به انتظارات ومطالبات مردم حوزه انتخابیه از طریق بیان مطالبات آنان در مجلس جامه عمل بپوشاند .

دوم ؛ فلاحی در اولین حضور خود در مجلس شورای اسلامی در بحبوحه تشکیل کمیسیون های مجلس یازدهم  با انتقاد شدید از رفتار نمایندگان وهمچنین اخیرا نیر با طرح مسایل مهم کشوری نظیر وضعیت اقتصادی کشور ،به رخ کشیدن قیمت پراید و به چالش کشانیدن حضور فرزندان مسئولین در مراکز جاسوس پروری، توانست با در اختیار گرفتن فضای عمومی مجلس ،افکارعمومی و تصاحب بخش قابل توجه ای از صفحات رسانه های مجازی کشور، حامل این پیام باشد که می تواند بعنوان نماینده ای مطرح در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشد.

از این منظر می توان سارا فلاحی را در زمره نمایندگان مطرح و موفق استان قلمداد کرد ،نماینده ای که با بهره گیری درست و حساب شده از فرصت ها ،چیدمان ماهرانه کلمات وبیان صریح وبدون لکنت آن توانست به نوعی حرف دل عوام را از تریبون مجلس فریاد بکشد و در فرصت کوتاه نمایندگی در دو حوزه استانی وملی  ،یک سر وگردن از دیگر همکاران خود بالاتر قرار گیرد .

اما با مداقه در اظهارات روز گذشته این نماینده مجلس شورای اسلامی که در کنار تبیین مسایل ومشکلات جاری کشور و شناساندن عامل مشکلات و به نوعی انتساب آن به مسئولین داخلی ،می توان رگه هایی از اهداف سیاسی  وجریانی توام با تطهیر دشمن بیرونی وبه تعبیری جابجایی نقش ها از دشمن بیرونی به دشمن درونی!!  بنوعی ردپای برنامه ریزی منسجم وهدفمند جریان سیاسی حاکم بر مجلس برای تصاحب قوه مجریه در انتخابات 1400 به هربهایی را استخراج کرد .

به عقیده غالب  صاحبنظران سیاسی ،زمانی تحلیل یک موضوع می تواند از خروجی قابل پذیرشی برای محاطبین برخودار باشد که تحلیلگر با زیرپا گذاشتن تعلقات درونی و تعصبات سیاسی خود، بتواند بر پایه واقعیات موجود به تبیین مسایل بپردازد.

باتوجه به شناختی که از سارا فلاحی بعنوان یک دانش آموخته سیاسی ومدرس علم سیاست در دانشگاه داریم ،بعید می دانم اظهارات فوق برپایه شناخت واقعی ایشان از وضعیت حاکم بر کشوروهمسو با نگاه و شناخت واقعی وی از شرایط سیاسی موجود  تبیین شده باشد ،چرا که حتی  افراد مبتدی هم با یک حساب دو دو تا چهار تا می توانند تاثیر شگرف دشمنی های بیرونی بر وضعیت شکننده وساختار فشل اقتصادی کشور را ارزیابی و احصاء نمایند.

بدون شک دکتر سارا فلاحی بیش از هر کس دیگری براین امر واقفند که بدلیل تحریمهای ظالمانه آمریکا که در چهار سال گذشته  با انسداد تمامی روزنه ها ومنافذ تنفس کشور و قطع منابع ارزی وبلوکه شدن بیش از دهها میلیارد دلار منابع کشور در دیگر ملل ، عملا ارزش پول ملی را در مقابل ارز دیگر کشورها حتی عراق و افغانستان در پایین ترین سطح قرار داده و حتی در مسیر انتقال دارو وتجهیزات درمانی به کشور مشکل جدی ایجاد کرده اند .از اینرو نمی توان نقش دشمن در افزایش هزینه تولید محصولات صنعتی ودر نتیجه گران شدن آن را نادیده گرفت .

هرچند در این مطلب بنا نداریم نقش درصد مشخص سوء مدیریت ها وعدم نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالاهای متعدد در کشور را فراموش کرده و در قضاوت خود در وضعیت پدیدار شده در حوزه اقتصادی کشور ،در این حوزه به تطهیر مسئولین و نادیده گرفتن نقش ضعف کارکردها  بپردازیم ،اما باید مراقبت کرد که آدرس اشتباه می تواند کارکردها برای عبور از بحران موجود در کشور را ابتر نماید .

لذا به اندازه تبحر و تهور این نماینده در شناخت از مسایل سیاسی کشور وبین المللی از ایشان انتظاری فراتر از این می رود که در تبیین مسایل ومشکلات مبتلا به در کشور به جای دخالت دهی انگیزه ها وتعلقات جریانی وسیاسی ،از زبان سلیس و بدون لکنت خود  واقع بینانه تر به نقش گزاره های سیاسی داخلی وبین المللی بر اقتصاد کشور بپردازند،چراکه اینگونه می تواند در کنار عوام از مقبولیت خواص هر دو طیف سیاسی نیز برخودار شود . این نکته را هم باید یادآور شد که نادیده گرفتن نقش فزاینده دشمن بر وضعیت جاری وانداختن توپ به زمین داخلی ها را می توان به نوعی تطهیر دشمن و جابجایی نقش ها و صریح تر بگوییم غفلت از دشمنی دشمنان تعبیر وتفسیر کرد .

مضافا اینکه بیان سربسته حضور فرزندان مسئولین در کانونهای جاسوس پروری و بازگشت آنان به کشور و به  دست گرفتن مصادر مدیریتی کلان، ضمن زیر سوال بردن دستگاه پرافتخار امنیتی کشور و بسنده کردن به کلی گویی ها در این حوزه، نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه در حساس ترین دوران عمر نظام جمهوری اسلامی می تواند با افزایش بی اعتمادی مردم به مسئولین نظام ،فاصله بین مردم ومسئولین را بیش از حال افزایش داده و نتیجه آن را در انتخابات آتی به عینه احساس کرد !

هرچند بررسی وضعیت انتخابات مجلس یازدهم ومیزان آرایی که نمایندگان را بر روی صندلی سبز بهارستان نشاند،سروصدای اخیر برخی نمایندگان وسیاسیون جناح مخالف دولت وبرآیند مواضع اخیر آنان در پیش کشیدن دوباره موضوع استیضاح رییس جمهور این پیام را می رساند که این جریان به رغم ادعای صیانت از منافع و امنیت ملی ،پروژه بی اعتماد سازی وناامید سازی مردم برای کاهش انگیزه آنان برای حضور در پای صندوق های رای در راستای تصاحب قوه مجریه در سایه کاهش مشارکت مردم در انتخابات را کلید زده اند.

اما نمایندگان عزیز باید بدانند تصاحب قدرت به هرقیمتی ولو نشان دادن عدم حمایت مردم از نظام  ودولت آتی به زیان منافع وامنیت ملی کشور بوده و دولتها بر پایه اقتداری که از میزان حمایت مردمی و آرای آنان کسب می کنند می توانند منادی  ومدافع حقوق ملی در عرصه بین المللی باشند .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
درود بر شرف و غیرت شیر زن نخبه کرد ، همیشه گفتن حق و حقیقت و دفاع از قشر مظلوم هزینه داشته و خواهد داشت .

شیر مادرت حلالت ، اگه 4 نفر مثه تو تو این مجلس وجود داشت وضع مردم و مملکلت الان این نبود . . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
هوش خانم دکتر در حد دکتر محمود است و با همان ادبیات و تفکر! هوشش نه در جهت اصلاح امور بلکه در جهت سوار شدن بر امواج احساسات پاک مردم و سوء استفاده از شرایط حاد اقتصادی و منجی نشان دادن جناح متبوعش است غافل از اینکه الان دیگه تمام مردم ریشه مشکلات اقتصادی را به درستی تشخیص داده‌اند و این آدرس های غلط خانم دکتر و فریادهای بی حاصلش خریداری ندارد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
متاسفانه بیان مطالب عامیانه و احساسی ک به قول نگارنده عوام پسند دردی از مشکلات مردم نمی کاهد خوب حرف زدن با خوب عمل کردن فرق دارد تطهیر جناح موافق خانم فلاحی از مشکلات کشور و انداختن بار تمام مشکلات بر دوش جناح رقیب آدرس غلط دادن به مردم است بهتر است خانم فلاحی از وقتی که در اختیار دارد در جهت مشکلات اساسی استان و عقب ماندگی هایش مطالعه گر باشد و سخنان ایشان می تواند هزار زاویه پیدا کند و بجای ایجاد حس همکاری و همراهی با دولت روش تقابل را انتخاب ننمایند .هنه ی مردم این حرف ها را فوت آب هستن و برای گفتن این حرف ها نیاز به سواد سیاسی نیست .تحلیا نگارنده به واقعیت ها نزدیک بود
ناشناس
|
Korea, Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
این خانم محترم
نسخه اصوالگرای قنبری نماینده اصلاح طلب ایوانی است
الان دیگه یک یک شدن
گفتارش صریح و خوبه
اما هم همه چیز رو نمیگه
هم با عملش منافات داره
#نماینده جنسیتی
برای ایشان خوب است
چون غقط از سیاسیون چپ و راستی که براش سخنرانی کردن حمایت میکنه خانم سیاسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
جرات می خواد سواد و دانش سیاسی می خواد من مال استان دیگرم خانم فلاحی با این سخنراینش حرف دل عوام گفت و چیز دو پهلوی بیان نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
تحلیل خانم فلاحی درست بود!
Htr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
باز همون نظرات سیاهی لشگر!!!
بانوی نخبه کورد!!!
نسخه اصوالگرای قنبری!!!
مطالب عامیانه!!!!
همانند دکتر محمود!!!!
تا وقتی چنین تفکر مضحک و مخربی در مردم ما هست و ما خودمونو سرکوب میکنیم هیچ مدیر و مدیریتی نمیتونه پیشرفت کنه و اصلا کار کنه....من از آقای اسدی میخوام بیشتر از نمایندگان استان حمایت کنن...میخواد هرکسی باشه.
چیزی که خانم فلاحی رو واقعا برجسته کرده نگاه ملی هست تا استانی.نگاه محلی کشور رو به این روز اندخته......حداقل اینکه یک نماینده بیشجر درباره کشورش حرف بزنه تا استانش خیلی میتونه امید بخش باشه...چون همه ما به هم مرتبطیم.
پاسخ ها
ای اس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عزیزم مهم اینه که حرفاش برای مردم ارزشی نداره. ایشون اگه خودشو آتیش هم می زد مردم باور نمی کردند. مردم ما فقط عمل به سیاستهای گفتاری را می خواهند نه حرافی های این خانم یا امثال ایشان رو. وقتی عمل کردند وما نتیجه اش را در اقصاد وسیاست دیدیم آنوقت می فهمیم که کارهایی شده. وگر نه حنجره پاره کردن رو خیلی از موجودات هم بلند!!!
Htr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
باز همون نظرات سیاهی لشگر!!!
بانوی نخبه کورد!!!
نسخه اصوالگرای قنبری!!!
مطالب عامیانه!!!!
همانند دکتر محمود!!!!
تا وقتی چنین تفکر مضحک و مخربی در مردم ما هست و ما خودمونو سرکوب میکنیم هیچ مدیر و مدیریتی نمیتونه پیشرفت کنه و اصلا کار کنه....من از آقای اسدی میخوام بیشتر از نمایندگان استان حمایت کنن...میخواد هرکسی باشه.
چیزی که خانم فلاحی رو واقعا برجسته کرده نگاه ملی هست تا استانی.نگاه محلی کشور رو به این روز اندخته......حداقل اینکه یک نماینده بیشجر درباره کشورش حرف بزنه تا استانش خیلی میتونه امید بخش باشه...چون همه ما به هم مرتبطیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
کدوم نگاه ملی؟ خانم فلاحی از روزی که رفته مجلس تمام هم و غمش انتصابات فامیلی و قبیله ای بوده اگه میفرمایید نه، دیگه عرضی نیست، کسی که خودش را به خواب زده باشه را هرگز نمیشه بیدار کرد
ای اس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عزیزم مهم اینه که حرفاش برای مردم ارزشی نداره. ایشون اگه خودشو آتیش هم می زد مردم باور نمی کردند. مردم ما فقط عمل به سیاستهای گفتاری را می خواهند نه حرافی های این خانم یا امثال ایشان رو. وقتی عمل کردند وما نتیجه اش را در اقصاد وسیاست دیدیم آنوقت می فهمیم که کارهایی شده. وگر نه حنجره پاره کردن رو خیلی از موجودات هم بلند!!!
لام تاکام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
اگر انتصاب قبیله ای داشته حتما رسانه های مثل همین تابناک منعکس میکردن مطمعن باش....پس انتصاب قبیله ای نداشته و یا حمایت از یک منطقه خاص در عملکرد ایشون من ندیدم...من فقط در کل نگاه ملی ایشون را قابل تحسین میبینم...منصف باشیم عملکرد خانم فلاحی با نمایندگان دوره قبل و حتی نمایندگات فعلی رو مقایسه کنید...
علیمردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خانم سارا فلاحی و چند سؤال اساسی

همه می دانیم اگر از میراث ناگوار دولتهای قبل بگذریم سیاستهای اقتصادی دولت تدبیر و امید باعث و بانی بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز جامعه است . همه می دانیم که مشکلات کشور هم در داخل و هم در خارج ریشه دوانده است . همه می دانیم آقازاده ها سرمایه های این مملکت را به تاراج برده اند . همه می دانیم که دو تابعیتی ها بر این کشور حکومت می کنند . همه می دانیم که بسیاری از فرزندان تسخیر کنندگان سفارت آمریکا از جمله فرزندان خانم ابتکار معاون رئیس جمهور با دلارهای بیت المال در ینگه دنیا خوش می گذرانند . پدرانشان مانند امثال نوبخت ها اینجا شعار مرگ بر آمریکا می گویند و فرزندانشان در آن سوی دنیا به ریش ما می خندند . چه کسی است که اینها را نداند لطفاً بفرمایید بجای داد زدن آنچه همه می دانند راهکار شما برای برون رفت از این مشکلات چیست ؟ به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی بفرمایید راهکار شما برای جلوگیری از وزیر شدن دوتابعیتی ها که آخرینش همین چند روز قبل با رأی شما بر مسند وزارت صنعت نشست چیست ؟ همه می دانیم قیمت پراید افسانه ای و غیر واقعی است لطفاً به عنوان یک قانونگذار بفرمایید راهکار شما برای واقعی شدن قیمت پراید چیست ؟
همه می دانیم که چه مشکلاتی وجود دارد لطفاً بفرمایید در طول پنج ماه نمایندگی شما و همفکرانتان چند طرح را برای کاهش مشکلات و آلام مردم ارائه داده اید ؟ بفرمایید در خصوص برون رفت مردم استان ایلام از وضعیت قرمز کرونا و کاهش مرگ و میر هم استانی های تان کدام پیگیری و کار مؤثر را انجام داده اید ؟
خانم نماینده هیچ می دانید استان شما علاوه بر رکورددار بودن در نرخ بیکاری و نرخ خودکشی به تازگی در آمار فوتی های کرونا هم رکوردار شده است ؟
داد و قال را برای دیده شدن رها کنید به فکر مرحمی بر دردهای رو به تزاید مردم استان خویش باشید دردهایی که شما قول دادید آنها را فریاد بزنید دردهایی از جنس محرومیت ، از جنس بیکاری جوانان ، از جنس تبعیض ناروای مدیران استان و شهرستا
نها
اگر دردشناس هستید و دریافته اید که درد اصلی وزیر و وکیل شدن دو تابعیتی هاست چرا اجازه می دهید آنها وزیر و دولت مرد این کشور باقی بمانند ؟
اگر می دانید قیمت پراید غیر واقعی است چرا همین چند روز قبل یک دوتابعیتی با رأی شما وزیر صنعت شد این گوی و این میدان بجای فریاد زدن آنچه همه می دانیم از قدرتی که رأی مردم به شما داده است برای احقاق حقوق آنان استفاده کنید . درد را همه می دانیم ، فریاد زدن را همه بلد هستیم شما را فرستادیم تا علاج درد باشید و با استفاده از قدرت نظارت و استیضاح ، جلوی کج روی ها را بگیرید لطفاً اگر می توانید از قدرت قانونی خود استفاده کنید و گرنه گوشهایمان از صحبتهای تکراری پر است .
پاسخ ها
صداقت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
جناب علیمردان: حرفهای قشنگی زدید ولی درقالب اصولگرایی. اسمی از گندهای دوران احمدی نزاد نبردید وبه نیروهای همراه ایشان که الانه در کشورهای دیگه ازجمله کانادا با پولهای ملت دارند حال می کنندوتعدادی هم در زندان هستند اشاره ای نداشتید؟ کسانی که فرزندانشان در خارج از کشور وبا دلارهای نفتی دارند خوش می گذرانند فقط فرزندان امثال خانم ابتکار وآقای نوبخت نیستند بلکه اگر کمی وجدان داشتید به سایر مسئولین هم اشاره ای می کردیدتا مردم حرفهایتان را باور کنند!!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بنظرمیرسدخودتابناک از کفته های دکترفلاحی ناراحت شده ونظرات وتحلیل های ضدایشان را منتشرمیکند.این سایت وابسته به دولت است وجیره خوار
پاسخ ها
ای اس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چون واقعیت ها رو منتشر میکنه شد جیره خوار دولت!!! پس لطفا" سری به مشرق نیوز و سایت سیمای میلی (وای جی سی) بزن تا بفهمی که جیره خوار واقعی کدوم سایته؟!!!
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خانم فلاحی یادت رفت روز انتخابات گفتی مردم روز رای بیرون نروید خوب ماهم بیرون نرفتیم الا چرا زنگ می زنیم گوشیت را بر نمی دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
قشنگ معلومه این تحلیل را یکی از ایلامی های مقیم مرکز نوشته!!!!
مدیر پایگاه

باسلام وتشکر از نگاه وتوجه شما مخاطبین فهیم تابناک


اگر توجه بفرمایید در ابتدای تحلیل نام نگارنده ذکر شده است ،اینجانب اسدی مدیرمسئول تابناک استان ایلام نگارنده این مطلب و مقیم استان ایلام هستم.

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
فارغ از گرایشات سیاسی تحرکات پوپولیستی نه تنها خوب نیست بلکه توهین به شعور ملت است. کسانی که به آقای روحانی رای دادند هرگز آقای روحانی را زیر سوال نبرده اند چون می دانند ریشه این مسائل در خارج از کشور و ناشی از تحریم می باشد.
2. خانم فلحی می توانند توضیح دهد که نقدینگی ناشی از چاپ اسکناس بدون پشتوانه است ایشان نقش خود در مجلس برای تصویب یا عدم تصویب چه بوده است.
3. در دهه 60 کسانی بودند که با دیدگاهها و نظرات تند از امام پیشی گرفتند و در فرآیند به انحراف افتادند پس اگر ایشان ولایت مدار است پشت سر رهبری حرکت نمایند نه جلوتر از ولایت که جلوتر از آن انحراف است
دشمن شناسی مهمترین اصل است که ایشان باید تلاش نماید تا دشمن را بشناسد
پاسخ ها
مجنون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ریشه در خارج ازکشور!!!!!!!!
والا تموم دنیا باهم توطئه کنن نمیتونن پراید ۱۵۰ میلیون تومن کنن.....چی میگی ؟؟؟ از کی تا حالا سکوت کردن تا نابودی کشور و اقتصاد شده ولایت مداری!!!!!؟؟؟
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خانم فلاحی اتفاقا خودش داره با این شلوغ کاریهای پوپولیستی یه شعبان بی مخ(سارا بی مخ) از خودش میخواد بسازه نمیدونه که دیگه دوران این پوچگرائیا به سر آمده و فهم وشعور مردم هم بالاست.
هیچ نماینده ای اندازه ططری سروصدا نکرد ولی تنها کاری که کرد اسم باختران را به کرمانشاه تغییر داد.
پس خواهشا خانم فلاحی خواهش میکنف(سارا بامخ) باش.

تابناک خواهشا چاپش کن.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
سال آخر دولت روحانی هست و نمایندگان مجلس هنوز از طریق پيشنهادات مالی و ثروت اندوزی دولتی ها وسوسه نشده اند.
دولت جدید مستقر شود، خواهید دید که این نطق های غرا و کوبنده هم تمام میشود و تلاش نمایندگان برای امتیازگیری و کسب مال بیشتر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
به نظرم هیچ شجاعتی در صحبتها نیست. چون دولت روزهای آخرش را سپری می کند و انتقاد از آن هیچ هزینه ای ندارد. ضمن اینکه هر کسی می داند که بیشتر این مشکلات به خاطر تحریم هاست و ارزش پول ملی کم شده است. قبلا دلار 4 هزار بود پراید 14 میلیون الان دلار 32 هزار است. پس همه اش کار دشمن است. البته عدم تصویب یکسری طرح ها مانند اف ای تی اف و غیره تاثیر گذار بود ه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار