رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 187 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 22 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 339 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های ماستان بستری هستند که از این تعداد 152 بيمار كرونايي قطعي بوده و 25 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 9995 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وي اذعان داشت: از 266 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و دنا و بقيه موارد در ساير شهرستان هاي استان بود و شهرستانهاي بويراحمد و گچساران در وضعيت پر خطر قرمز هستند .

دکتر یزدانپناه با بیان اینکه هم اکنون شرایط سختی را تجربه می کنیم، تصریح کرد:مردم بدانند که کادر درماني و بهداشتي تحت فشارهای جسمي و روحی بسیاری هستند که اگر این روند ادامه یابد منجر به كاهش كيفيت مراقبت ها و افزايش مرگ و مير بيماران كرونايي خواهيم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: با افزایش رفتار تهاجمی ویروس، شمار جان باختگان کرونایی در استان رو به افزایش است و ضروری است که رعايت دستورالعمل هاي بهداشتی رعايت شود، ماسك توسط بيش از 95 درصد مردم استفاده شود، رعايت فاصله گذاري فيزيكي انجام گیرد، عدم حضور در هر گونه تجمعي رعايت شود، در نشست هاي خانوادگي رعايت استفاده از ماسك و فاصله گذاري انجام شود و رعايت بهداشت فردي توسط همه مردم انجام شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار