کرونا
مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی از تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی به مدت یک هفته دیگر (۳ الی ۹ آبان ماه) خبر داد
کد خبر: ۹۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 23 October 2020

 فراهانی مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی از تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی به مدت یک هفته دیگر (۳ الی ۹ آبان ماه) خبر داد و گفت: با توجه به ادامه روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان، محدودیت‌های کرونایی از قبیل دورکاری ادارات و تعطیلی برخی مراکز در هفته جاری هم ادامه خواهد داشت.

فراهانی اظهار کرد: استان مرکزی به لحاظ شیوع کرونا وضعیت مناسبی ندارد و به همین علت تمام مدارس، مهد‌های کودک و باشگاه‌های ورزشی استان این هفته هم تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: با وجود الزامی شدن استفاده از ماسک از درب منزل برخی افراد همچنان نسبت به این مهم بی‌توجه هستند و ما برای حفظ سلامتی مردم با متخلفان برخورد قاطع خواهیم کرد.

فراهانی در خصوص دورکاری کارمندان ادارات گفت: در این ایام تنها دو سوم کارمندان موظف به حضور در محل کار خود هستند و یک سوم دیگر باید بدون حضور فیزیکی در محل کار وظایف خود را از منزل انجام دهند.

تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون در استان مرکزی به ۲۰۹۷۱ نفر رسیده و ۷۷۲ نفر هم تا کنون فوت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار