تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقه در استان و امام جمعه ارومیه:مسئولان باید برای اجرایی شدن دستورات رهبری و جلب و افزایش مشارکت مردم در مقابله با کرونا تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 31 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی که در جلسه پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب سخن می‌گفت استفاده از ظرفیت مردم، روحانیت، مساجد و پایگاه‌های بسیج در پیشگیری از این ویروس را ضروری داست و گفت: در کنار این اقدامات باید کمک‌های مؤمنانه و رسیدگی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده بر اثر کرونا نیز در اواویت باشد.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان استان افزود: عملکرد استان در افزایش زیرساخت‌های درمانی در سال‌های اخیر قابل توجه و مؤثر بوده و این خدمات باید به آگاهی مردم رسانده شود.

در ادامه این جلسه مصطفوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم با تأکید بر اجرایی شدن فرمایشات رهبری و اقناع سازی مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: با تمدید محدودیت‌های کرونایی در هفته پیش رو امیدواریم روند کاهشی ابتلا و فوتی را در استان شاهد باشیم.

دکتر محبی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با علمی و کارشناسی توصیف کردن بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای اجرای این منویات انسجام و هماهنگی در بین مردم و مسئولان استان ضروری است.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز ضمن اعلام آمادگی کامل نیرو‌های نظامی و کادر درمانی نیرو‌های مسلح و بسیج در همراهی و کمک به کادر بهداشت و درمان افزود: تا کنون به همت سپاه شهدا و قرارگاه حمزه سید الشهدا بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

مجرد مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه به عملکرد صدا و سیما در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان تا کنون از نهایت توان رسانه‌ای در حوزه خبر و برنامه‌های تولیدی استفاده کرده بطوریکه تا کنون بیش از ۹۲۰ عنوان گزارش خبری در این خصوص تهیه و منتشر شده است.

حجت الاسلام حسین خانی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز در سخنانی به نقش ائمه جمعه و جماعات در حوزه فرهنگ سازی و ترویج آموزه‌های دینی و مشارکت‌های مردمی در خصوص کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار