رییس پلیس امنیت اقتصادی : در سال جاری 511 تن کالای اساسی مردم از انبارهای مختلف در سطح استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 04 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ بهمن رستمی گفت: این اقلام شامل ۱۶۴ تن شکر، ۱۴۳ تن آرد، ۱۲۰ تن برنج، ۷۰ تن سیمان و ۱۴ تن کود شیمیایی بوده که با تلاش ماموران و همراهی مردم در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی کشف شده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال پنج هزار و ۳۰۰ لیتر انواع سوخت که توسط سودجویان در آذربایجان غربی احتکار شده بود، کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای امسال ۴۲ پرونده مربوط به احتکار کالا در استان تشکیل و ۴۳ نفر هم دستگیر شده‌اند.

سرهنگ رستمی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده در آذربایجان‌غربی طی سال جاری را ۱۵۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی اظهار کرد: در این رابطه ۵۶ دستگاه خودرو سواری و ۲۰ دستگاه تراکتور نیز که توسط محتکران مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق و احتکار، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سالجاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار