قبل از پرداختن به موضوع باید گفت که اولا رسانه اگر نقدی می کند صرفا برای اصلاح امور است ،اگر دوستان پاسخ دهنده که برای نوشتن چند سطر دفاعیه منافع فردی را جستجو کرده و در این مرداب تور پهن کرده اند حرفی نیست ! چرا که کافر همه را به کیش خود پندارد !دوما ما هیچ رابطه ویا خصومتی با جناب علیزاده نداشته و نداریم که بخواهیم براساس آن محتوای مطالب را تنظیم نماییم!
کد خبر: ۹۱۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 06 November 2020

تابناک ایلام ::چند روز پیش با استناد به اطلاعات موثقی که از وضعیت رابطه بین نمایندگان استان ایلام در اختیار داشتیم ،مبادرت به انتشار مطلبی نمودیم به این مضمون که برخی از دوستان نماینده به جای تلاش برای دیده شدن به هر قیمتی ،با قرار گرفتن در ریل واقعیات میدانی ،پرهیز از انشقاق و با وحدت وتعامل با همدیگر و دستگاه اجرایی مسایل ومشکلات استان را پی گیرند .

این تذکر که نماینده برای دیده شدن و نمایش پای کار بودن بی حاصل به حوزه انتخابیه رفتارهایی را مرتکب نشود که اولا چیپ باشد و سقوط شان نماینده را در پی داشته باشد دوما نماینده به معنای عام یعنی مسئولیت داشتن فراتر از حوزه انتخابیه وحتی استان !نماینده ملت نزدیک ترین واژه ایست که می توان برای آن به کاربست .

بنابراین یک نماینده نباید به خاطر اینکه مردمش احساس کنند پیگیر مسایل ومشکلات آنهاست وظیفه واقعی نمایندگی اش را فراموش کند ،در انتها هم مطالبات و وعده هایش نافرجام بماند و مورد خشم مردم قرار گیرد ،هم اینکه زیان آن متوجه مردمی شود که انتظار داشتند وکیلشان درمرکز پیگیر رفع مشکلات آنها باشد.

نمایندگان بهتر از هر کسی می دانند که راه رفع مشکلات وکاستی های مردم استان  ،ماندن در ایلام وراه اندازی شوی تلویزونی ومجازی نیست !اگر بنا بود که مشکلات مردم حوزه انتخابیه همینجا مرتفع شود ،چه ضرورتی داشت که آنها در بهارستان جمع شوند!استاندار ،فرماندار وبخشدار که از قدرت اجرایی برخودردار هستند اینجا حضور دارند کافیست ،نماینده که دیگر نباید اینجا بماند وفقط حرف بزند!

بدنبال این مطلب شاهد موضعگیری عجیب نماینده حوزه جنوبی استان به مطالب وتکذیب آنها بودیم ،هرچند ما رسانه ها در طول این سالها به این تجربه مهم دست یافته ایم که دیوار حاشا وتکذیب بلند است  و دوستان مدیر به جای قبول واقعیات بر روی دیوار کوتاه رسانه ها پریده  ومنکر همه چیز می شوند!

مضافا اینکه به یکباره محتوای  کانالهای زرد و اجیر شده پر شد از دفاع از حریم نماینده حوزه جنوبی استان ،که واویلا به ساحت مقدس نماینده حوزه جنوب توهین شده است ! نماینده نماینده جنوب قدسی است و کسی حق ندارد به حریم آن نزدیک شود ! ایشان آمده اند که همه مشکلات حوزه جنوب و استان را حل کنند اما برخی رسانه ها ! حسادت ورزیده ومانع می شوند !

قبل از پرداختن به موضوع باید گفت که اولا رسانه اگر نقدی می کند صرفا برای اصلاح امور است ،اگر دوستان پاسخ دهنده که برای نوشتن چند سطر دفاعیه منافع فردی را جستجو کرده و در این مرداب تور پهن کرده اند حرفی نیست ! چرا که کافر همه را به کیش خود پندارد !دوما ما هیچ رابطه ویا خصومتی با جناب علیزاده نداشته و نداریم که بخواهیم براساس آن محتوای مطالب را تنظیم نماییم!

بنابراین ما در بیان مسایل وتحلیل وتفسیر های رسانه ای نه به دنبال تخریب ویا تضعیف کسی هستیم ونه اینکه از قبل کار رسانه ای منافعی را جستحو می کنیم ،اگر نماینده های محترم توانستند گلیم خودشان را از آب بکشند ،آنوقت میرزابنویسان آنها موضوع بیخود منفعت طلبی رسانه ها را طرح نمایند .

نماینده محترم حوزه جنوب در گفتگویی با یکی از کانالها ، سفر نایب رییس مجلس وهمراهان به حوزه جنوب آن حاصل هماهنگی خود با دیگر نماینده های استان دانسته و بیان داشته اندکه  این بازدیدها حق مردم است ودنبال کارتشریفاتی نیست .

اولا که براساس مدارک ومستندات صفر تاصد این پیگیری را سرکار خانم فلاحی زمانی انجام دادند که شما درگیر رقابتهای انتخاباتی بودید . بار اول که قرار بود نیک زاد به ایلام سفر کند بدلیل ابتلای ایشان به کرونا این سفر چند هفته به تاخیر افتاد ،تا اینکه پس از نماینده شدن شما این سفر محقق شد.

ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که معتقدیم افتخار کردن نماینده های ایلام به حضور دیگر نماینده ها در استان چندان خوشایند نیست ،اگر از این نماینده ها آبی گرم می شد که باید گرمای آن نصیب مردم فقیر و نیازمند حوزه انتخابیه خودشان می شد . نیک زاد ودیگرهمراهان مثل شما نماینده اند ویک امتیاز هم از شما فراتر ندارند ،اگر آنان قدرتی دارند بهتر است از آن برای بهبود مسایل ومشکلات مردم حوزه انتخابیه خودشان بهره گیری نمایند !

دوما ؛جناب نماینده ما شاید موکل شما باشیم اما موکل نداریم که از اتفاقات بین شما و همکارانتان برای ما خبر آورد !خودتان بهتراز هرکس دیگری می دانید که پس از سفر اعضای کمیسیون انرژِی ،جلسه ای با حضور رییس کمیسیون انرژی و نمایندگان ایلام به منظور پیگیری مصوبات برگزار شد .

عباسی رییس کمیسیون انرژی از هر سه نماینده ایلام خواست گزارش سفر را ارایه نمایند .شما وآقای بسطامی گفتید که گزارش آماده نیست ! اما خانم فلاحی بدون نوشته گزارشی جامع از وضعیت نفت وگاز از شمال تا جنوب استان ارایه دادند !واین موضوع اصلا به مذاق شما خوش نیامد!

آقای نماینده ! حتما آن فردی که به خانم فلاحی گفت :" دخترم ! حوزه جنوب نماینده دارد شما لازم نیست به جای ما گزارش ارایه دهید " ما بودیم نه شما !

لابد آقای عباسی یا آقای نیک زاد منظورشان از اینکه چرا نماینده های ایلام اینگونه رفتار می کنند ! منظورشان نمایندگان ادوار ایلام بوده است !

برادر عزیز ! اگر امروز یکی از همکارانتان به لطف زبان بدون لکنتشان توانسته است در بین همکاران مطرح شوند و سخنانشان در بین نمایندگان نافذ شود ،امتیاز خوبی برای ایلام وشما محسوب می شود !به جای حسادت ورزی وتلاش برای خنثی سازی این مزیت ،در پشت آن قرار بگیرید ،شاید اینگونه توانستید بخش ناچیزی از وعده هایتان به مردم را محقق سازید !باور کنید نماینده دیگر استانها بیش از شما قدر این ظرفیت را در مجلس می دانند!

اگر بنا بر ناسازگاری نیست ،می شود برای مردم استان ایلام شفاف وصریح توضیح دهید چرا تاکنون مجمع نمایندگان استان تشکیل نشده است ؟! چه کسی بنا را بر ناسازگاری گذاشته است ؟ وقتی شما برای یک قلم مجمع نمایندگان وانتخاب رییس آن که هیچ امتیازی بحز دیده شدن !در بین عوام همراه ندارد ،نمی توانید با هم هماهنگ باشید ،پس چطور می خواهید با همراهی با هم مشکلات مردم استان را مرتفع نمایید ؟! حالا شما رییس مجمع ! آخرش که چی ؟!

اینکه ادعا می کنید هیچ تلاشی برای دیده شدن نداشته اید !پس این همه عکس وفیلم موجود در کانالها برای چیست ؟ ما نمی گوییم نماینده نباید مصاحبه کند یا گزارش ارایه نماید ! اما صداقت اهم است !اینکه تلاش برای دیده شدن دو برابر تلاش برای رفع مشکلات مردم باشد بعد نماینده منکر آن شود !صورت خوبی ندارد!

برادر نماینده ! تا بوده چنین بوده ودر آینده خواهد بود ! همه نماینده ها در چند ماه اول نمایندگی تلاش کرده اند که ثابت کنند می خواهند مشکلات مردم را حل نمایند ،به وعده های داده شده به خدم وحشم دوران انتخابات جامه عمل بپوشانند!اما پس از چندماه وقتی با واقعیتی به نام هیچکاره بودن پی خواهند برد ،آنوقت است که سرشان را در لاک خود فرو برده وبه مسایل دیگر اشتغال خواهند ورزید! شما اولین نماینده نبوده اید وآخرین هم نخواهید بود !

دوستان شما با حجم زیادی از حمایت های بی دریغ در کانالها !کار رسانه ها را مفعت طلبی وحسادت ورزی قلمداد کرده که با بی انصافی دنبال تخریب نماینده حوزه جنوب استان ایلام هستند ومسیر تخریب 21شهریور را دنبال می کنند !

در پاسخ به این عزیزان باید گفت ؛اتقاقا رسانه تلاش می کند نماینده را از پوستین تبلیغات شهریور خارج نماید و نباید با نعل وارونه زدن مطالب را به گونه ای دیگر تعبیر وتفسیر نمایید! بزرگنمایی بیش از اندازه یک نماینده دفاع بد محسوب می شود ،چرا که به تعبیر بسیاری این تور انداختنی بیش برای کسب منفعت فردی نخواهد بود !رسانه ها بیدارند وبه یقین مانع از انحراف نمایندگان در استفاده ابزاری از رانت نمایندگی برای بهره مند شدن اعضای ستاد در مصادر مدیریتی خواهند شد!

مهمتر اینکه نماینده ای که به قول شما تاقبل از 21شهریور از مسئولیت ها وقدرت اجرایی بالایی برای رفع مشکلات وتنگناهای مردم شهرستان های حوزه جنوبی برخوردار بوده است ،اولین فردیست که باید پاسخگوی مشکلات چند وچندین ساله مردم این حوزه باشد ! نعل وارونه زدن در عصر انفجار اطلاعات که مردم جملگی مفسر وتحلیل گر شده اند چندان آسان نیست !

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کمپین بزرگ نه به تابناک
|
United Kingdom
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
تابناک خیلی می سوزی که علیزاده داره به مردم خدمت می کنه
ترس و نگرانی شما از چیست ؟
پول می خواهی ؟ رانت می خواهی ؟ باج می خواهی ؟
آدرس را اشتباهی اومدی علیزاده اهل باج دادن نیست .
کره کره ات را پایین بکش قبل از آنکه کمپین بزرگ نه به تابناک راه بیفتد
پاسخ ها
Rty
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کدوم خدمت؟؟!!! اگه خدمتش این اداهاس که استاده!!!! این آقا به درد نماینده کلاس هم نمیخوره...واقعا متاسفم برای چنین ادمی...
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
سلام به خدا هنوز اسدی را ندیدم واگر اورا هم ببینم اورا نمی شناسم ولی مطالبی که در تابناک انتشار می دهند بسیار عالی است
ناشناس
|
Hungary
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
سلام.
واقعا عجیبه که شماها در کار و امور حوزه جنوب دخالت میکنید رسانه های حوزه جنوب چرا اسمی از نمایندگان ایلام به میان نمی آرند بفرموده ی خضرت آقا مردم با بصیرت و آگاهند و اگر آقای علیزاده نتواند و یا نخواهد مشکلات مردم را سر و سامان دهد یقینا مورد نقد منصفانه قرار خواهد گرفت نیازی به فرافکنی مرکز تشینان نیست
چقد نوشتید چقد مذبوحانه تلاش کردید چقد حمایت کردید ولی از مردم تودهنی دریافت کردید این سوختن و این دخالت ها به زمان انتخابات برمیگردد
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
پاسخ ها
دره شهر
| Germany |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟اول بدون جریان چیه بعد حوزه جنوب و شمال بکن.....چیزی که تابناک نوشته یک حقیقته...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
تلاش تابناک برای ایجاد دوگانگی میان نمایندگان استان هم در نوع خودش عجیب است.
این چندمین مطلب شما با این موضوع است. قطعاً پای منافع و امیال شخصی در میان است.
آقای اسدی لطفاً پاسخگو باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ظاهر نصف باطن است.
بنده از باطن علیزاده خبر ندارم ولی با دیدن قیافش نمیدانم چرا شیطان در ذهنم متجسم میشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار