سخنان صبح امروز ترامپ خودزنی علیه نظام سرمایه داری و آمریکای جهان خوار بود و بیان آن فساد سیستماتیک و وضعیت هولناک کشور مدعی آزادی و دموکراسی را به نمایش گذاشت این بیانات مضحک تنها یک پیام را منعکس می کند: فروپاشی نظام سلطه با تکیه بر کلام رهبران نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار نزدیک است.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 06 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بامداد جمعه ۱۶ آبان ماه شاهد یک سخنرانی تاریخی و غیر معمول توسط رهبر مدعی‌ترین کشور دارای دموکراسی بودیم، سخنانی که نشان از فساد سیستماتیک در آن کشور داشت، سخنانی که از سر ترس، آشفتگی و با کلماتی چنان مبهوت کننده برای جهانیان بیان شد و تا ساعت‌ها پس از آن کارشناسان آمریکایی سردرگم بودند و نمی توانستند ضربه هولناکی که ترامپ به پرستیژ و شخصیت آمریکا وارد کرده را جمع کنند، حتی در برخی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا کارشناسان با یکدیگر درگیری لفظی شدید پیدا کردند و توان تشریح این فضاحت را نداشتند.

اما این ماجرا برای ما قابل پیش بینی بود چرا که  امام و رهبرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای با بصیرت مثال زدنی و اشراف کامل به لایه‌های پیدا و پنهان جامعه مدنی آمریکا این وضعیت را پیش بینی و گوشزد کرده بودند (آمریکا رو به افول است) و حال سخنان رهبری و تحلیل معظم له را از دهان کارشناسان آمریکایی می‌شنیدم و بر داشتن چنین رهبر فرزانه و دانشمندی افتخار میکردم، خصوصا جایی که جمیع کارشناسان آمریکا بامداد پس از سخنان ترامپ اقرار کردند آمریکا دچار شکاف عمیقی شده و اگر دولت آینده این کشور، به سرعت به ترمیم آن اقدام نکند، به زودی شاهد فروپاشی جامعه مدنی آمریکا و تقسیم آن به سه قسمت خواهیم بود.

این سخنان مرا به وجد آورد و شدیدا متاسف شدم که چرا کارشناسان رسانه ایران از فرصت طلایی پیش آمده در آمریکا برای تبیین سخنان رهبری و استفاده حداکثری در جهت آگاه سازی جامعه ایرانی استفاده نمی کنند! به یاد دارم زمانی که رهبری فرمود: آمریکا رو به افول است و به فروپاشی نزدیک می شود برخی افراد علیه سخنان ایشان مطالبی نوشتند که چگونه آمریکا با این عظمت و قدرت رو به افول است! و سخنانی از این دست برای سبک شمردن سخنان معظم له مطرح کردند. حال که عمق بینش رهبری و اشراف ایشان به اوضاع داخلی آمریکا مشخص شد جا دارد کارشناسان و سخنوران ایرانی از این فرصت استفاده کرده و سخنان ترامپ را تفسیر کنند تا به عمق سخنان رهبری پی ببرند و مردم را آگاه و اقناع سازند که  آمریکا واقعا رو به افول و فروپاشی است.

فرهاد خزایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار