رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه ؛
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری برگزار شد ، مصوبات کمیسیون ماده پنج مورخه 98/10/11 و 98/11/1/ و 99/5/6 مورد بررسی و تائید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 06 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،عادل فتاحی اظهار داشت : اعلام وصول مصوبات کمیسیون ماده پنج در هفت بند در جلسه امروز کمیسیون عمران وصول شد.

فتاحی افزود : مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان آذربایجان غربی به تاریخ 99/7/20 دراین جلسه کمیسیون عمران بررسی و موافقت شد تا شهرداری نسبت به اجرای آن اقدام و در خصوص تردد در خیابان یک طرفه حد فاصل خیابان شهید باکری و خیابان کاشانی به میدان مجاز گردد.

عادل فتاحی اضافه کرد : مشکلات و درخواست های واصله شهروندان و شرکت تعاونی مسکن کوثر در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی و دستورات لازم صادر شد.

وی تصریح کرد:مصوب گردید که شهرداری ارومیه نسبت به پیگیری مغایرت های طرح تفصیلی از کمیسیون ماده پنج جهت حل مشکلات شهروندان و حقوق آنان تا حصول نتیجه به حد جد پیگیری نماید.

عادل فتاحی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی شهرداری در کل سطح شهر نسبت به انجام تمدیدات لازم و لایه روبی کانال ها و جوب ها و زیر پلها بمنظور جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی در مناطق اقدامات لازم را معمول نماید.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در ادامه بند هفت تدابیر و تمدیدات لازم جهت اصلاح در مرمت و اجرای آسفالت محل حفاریها و انشعابات سطح شهر قبل از فصل بارندگی اقدامات لازم انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار