مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های مختلف برای بارندگی‌های پیش رو در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 07 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلیل بالایی ، از صدور هشدار سطح نارنجی برای بارندگی‌های پیش رو در هفته جاری در کرمانشاه خبر داد و گفت: به دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال احمر، راهداری، راه و شهرسازی، شرکت‌های آب و برق و ... اعلام شده تا در آمادگی کامل باشند.

وی درباره وزش باد شدید، وقوع صاعقه، رگبار و آبگرفتگی معابر هشدار داد و عنوان کرد: این مخاطرات ممکن است شهرستان‌هایی از جمله پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر، سنقر، کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو را بیشتر درگیر کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بر لزوم پاکسازی کانال‌های آب و دهانه پل‌ها برای جلوگیری از وقوع رواناب تاکید کرد و ادامه داد: به جهت احتمال وزش باد شدید لازم است استحکام سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، دکل‌ها و... مورد بررسی قرار بگیرد.

بالایی از افراد درخواست کرد از تردد و توقف در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و از تردد و رانندگی غیرضروری نیز بپرهیزند.

وی با اشاره به احتمال وقوع صاعقه خصوصا در نقاط مرتفع، به افراد و خصوصا عشایر که دام‌های خود را به ارتفاعات می‌برند توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به جهت بارندگی، وزش باد و کاهش دمای روزانه لازم است از محصولات کشاورزی هم مراقبت شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار